Merko Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Heisann.. Postet en samme tråd på Hobby-delen som kan fjernes grunnet feil forum-katogori. Jeg hadde planer om å kjøpe\bestille noe fra en Amerikansk nettbutikk. Jeg er usikker på om varen er lovlig i Norge. Finne ut om varen er lovlig eller ei kan jeg undersøke på egenhånd, men sett at den ikke var lovlig og tollerne tar pakken. Kan jeg da få kraftig bot\straff eller tar de bare inn pakken og gir meg beskjed? For de som lurer så er 'varen' en gsm-blokker som blokker gsm-signaler i 3meters område. Tusen takk for de som kan hjelpe Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Ingen som har tidlgiere efaringer med dette, hvor det de bestillte ikke kom gjennom tolla? Setter virkelig pris på svar. Lenke til kommentar
Mynotir Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Du kommer ikke til å bli straffet, og sannsynligvis går det igjennom tollen. Men hvorfor skal du ha det? Lenke til kommentar
Merko Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Du kommer ikke til å bli straffet, og sannsynligvis går det igjennom tollen. Men hvorfor skal du ha det? Tusen takk for svar. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå