Gå til innhold

jeg blir så forbanna(vista+avg)

Anbefalte innlegg

Ok... måtte få utløp for litt sinne. helsikke altså, for noe møkk.

Sitter her med Vista og tenkte at jeg hadde lyst til å titte på YouTube APIen. God knall tenkte jeg. lasta ned java og googels pakke for youtube. men gjett hva... jeg får ikke pakka ut dritten! Starter på oppakkinga(zip filer) men det tar eeeevig lang tid. YouTube APIen er på 24mb men allikavel hevder Vista at den kommer til å bruke 5 min på jobben. OK tenker jeg, får la den gå og surre.... men guess WHAT!!! DRITTEN får explorer og utpakkinga til å crashe fullstendig. Blir aldri ferdig med utpakkinga for uansett hvor mange ganger jeg prøver så krasjer dritten hver eneste gang. Og eclipse... på sine 100mb, kan jeg bare glemme. Vista hevder den kommer til å bruke 60 min på å pakke den ut, men etter å sittet en 10-20 min så krasjer den dritten og!!!! W_T_F!!??

Og på toppen av det hele... jeg har ikke bedt den om det, men Free AVG starter allikevel å skanne. Tålmodigheten min er så utrolig tynnslitt akkurat nå!!! Nå er det rett før jeg går tilbake til XP!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hehe... tulla litt. Før jeg får hele forumet på nakken SÅ ER VISTAEN MIN REAL!!!! Jeg fikk den av rune, det er riktig. rune er ansatt av microsoft og anledninga var miscrosoft imaginecup(konkuranse) hvor trøstepremien var vista ultimate :D:D

tilbake på topic: jeg har alltid følt at zippen til vista er bugget, jeg hadde ikke SP1 da... jeg har hørt at skal være noen fixes angående zippen så skal få ordna det.

Lenke til kommentar
Hehe... tulla litt. Før jeg får hele forumet på nakken SÅ ER VISTAEN MIN REAL!!!! Jeg fikk den av rune, det er riktig. rune er ansatt av microsoft og anledninga var miscrosoft imaginecup(konkuranse) hvor trøstepremien var vista ultimate :D:D

tilbake på topic: jeg har alltid følt at zippen til vista er bugget, jeg hadde ikke SP1 da... jeg har hørt at skal være noen fixes angående zippen så skal få ordna det.

Eg har aldri hatt problem med zippen te vista , verken med/ uten sp1. Men det er mulig det er somme tilfelle....

Lenke til kommentar

Aldri hørt om eller erfart selv noen som helst problemer med zip-emuleringen i Vista

Jeg ville ha sjekket systemet for virus og samtidig sjekket om diskene er i orden med scandisk. Eller du kan sjekke om du får samme problem i sikkerhetsmodus. Gjør du det er det noe maskinvare som er skadet. Gjerne RAM eller harddisken.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...