Gå til innhold

problemer med å overføre fra hardisk til ekstern disk

mau5trap

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg sliter med å overføre en zippet mappe på nesten 8 gig fra lap topen til min eksterne hardisk. Men det står at jeg ikke har nok plass til å overføre, noe som er meget merklig ettersom det er nesten 200gb ledig på den eksterne. Har to hardisker på laptopen, og "primær" hardisken er bare på 13 gig og med windows og andre programmer er den selvfølgelig nesten full. Har det seg slik at filen må flyttes fra disk D til C og så over til den eksterne? Noen som har noe forslag på åssen jeg kan løse dette?

Takker :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva mener du med nesten full? 1 gig ledig? 50 MB?

Hvis det er veldig lite plass igjen på C (mindre enn et par hundre MB) kan det godt være det som gjør det. Jeg hadde en gang et problem med at det var kun enkelte deler av dokumenter som ble printet. Etter litt knoting fant jeg ut at maskinen ikke klarte å sende hele dokumentet til printeren fordi det kun var 10 MB ledig på C.

Jeg vil anbefale at du minst har 10% av disken ledig, helst 2-3gig på system partisjonen. En kjapp måte å frigjøre noe på kan jo være å flytte page-fila til D.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...