Liestöl Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Tenkte jeg ville oppgradere litt på lydfronten og trenger noen innspill! Har nå et "Creative SB Audigy 2 ZS" og "Creative Inspire T-5900 5.1" Lydkortet fungere vist ikke helt bra med visa, og det er jeg vist ikke alene om. Det jeg legger merke til er at CMSS funksjonene er vekke og trur det var noen EAX instillinger i spill som ikke fungerer lengre. Like greit å oppgradere, det er gammelt og alt annet et nytt. T-5900 har egentlig vært greit, litt svakt, men i det siste har jeg hatt noe slurv med suben og jeg er lei av alle 5.1 kabler. Vurderer "Asus Xonar D1" + "Logitech Z-2300 2.1" som skal brukes til musikk og film hellst + litt gaming. Er dette greit til mitt bruk? Mulig jeg vil koble opp en Yamaha PSR-E403 synth til pcen og. Eller trenger jeg en D2? Har kikka litt på "Logitech G51 5.1" som ligger i samme prisklasse, ikke så interissert i 5.1 kabelhelvete lengre, men den "matrix" surround knappen virka nice, noe ala CMSS 3D Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå