hack_on Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Er det noen som vet hvordan man stiller inn e-postinnstillingene på Motorola t720? Jeg har netcomabonnement. Må man ha en e-mailadresse som er registrert hos netcom eller noe? Lenke til kommentar
j-co Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 T720 + POP3 = SANT. Gå til: 1. Meldinger 2. E-postmld. 3. Koble til E-post server. ( svar NEI ) 4. tryk på "MENY" knappen 5. E-postoppsett 6. Fyll ut pop3 instillingene...fra f.eks Netcom... Hvis du har netcom epost...så blir det vel noe slikt: + + + sendervert: smtp.netcom.no senderport: 25 mottakervert: pop3.netcom.no mottakerport: 110 + + + Lenke til kommentar
Kaksa Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 med online da? koster det penger? er det mogleg å bruke uten penger på kortet? eg er i økonomiske problem akkurat no. vil mailane bli lastet ned, eller vil dei ver liggande på net? har prøvd web mail med den, men der greidde eg ikkje å skifte om til små boktsaver når eg skulle skrive inn passord =/ nokon tips? Lenke til kommentar
danandre Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Kanskje litt risky å ha mail sjekker på mobil, hvis du bruker GPRS... Tenk hvis du får en mail som er på over 1 MB ellerno... Det koster... Om de vil bli lastet ned. Sånn som jeg ser det, virker det slik. Siden du da laster direkte fra POP kontoen til mobilen. Men hey! hva vet jeg Lenke til kommentar
tadcomp Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 T720 har en innebygd begrensning for e-mailer på en viss størrelse. Denne begrensingen er da definerbar... Lenke til kommentar
psultan- Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 POP3 innebærer at e-postene blir lastet ned fra serveren til e-postklienten når man sjekker mailen. Når man først har sjekket kontoen ett sted kan man ikke laste ned de samme mailene et annet sted. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå