neadii Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Skal på lan i høstferien, så må dra langt for å komme meg dit. Må finne ut hvilken buss jeg må ta når jeg kommer dit, og hvilken jeg må ta tilbake fra Åmli for å komme meg til togstasjonen igjen. Noen som vet om en nettside eller et sted jeg kan skaffe busstider? Trafikanten gjaldt visst bare for Oslo og Akershus. UTREISE: - 14:42 lillestrøm - 14:54 oslo s (NSB Lokaltog) - Overgangstid: 13 min. - 15:07 oslo s - 18:42 nelaug (NSB Regiontog) - Buss fra Nelaug til Åmli ???? RETUR: - 18:15 nelaug - 21:56 oslo s (NSB Regiontog) - Overgangstid: 13 min. - 22:09 oslo s - 22:20 lillestrøm (NSB Lokaltog) - Buss fra Åmli til Nelaug ???? Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det var da et forferdelig utilgjengelig sted for et lan?! Ikke mange busser å finne så vidt jeg kan se, men tabellene finner du her. En kjøretur på 20-30 minutter med taxi er kanskje det enkleste? Lykke til! Lenke til kommentar
neadii Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Tror jeg må bli henta på Nelaug st. av en av de som jeg skal på lan med, fordi jeg kan ikke dra med noe tidligere tog. Uansett, takk for hjelpen! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå