Xmag Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Var innom www.xd.no og sjekket litt priser på ymse kameraer, og oppdaget til min store glede at Sonys nye modell, DSC-V1, nå står oppført til den nette sum av 3740. Gimrende saker Det var langt billigere enn jeg hadde trodd. Listeprisen i USA er oppgitt å være 700 USD, og regnet over i kronekurs blir det 5000... Mangler bare at Memory Stick PRO kommer i salg til en billig penge også så er alt i boks Lenke til kommentar
lambda Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg beklager så mye, men jeg tror du har blingset litt, og byttet om 3 og 7. For på XD.no står det nok 7 305 NOK. Lenke til kommentar
Xmag Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 De hadde feilpriset. Jeg fikk mail om det nå :oops: og den nye prisen er ikke like konkurransedyktig Lenke til kommentar
mlwirak Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hadde dette vært prisen hadde dette i sannhet vært et mirakel. Da kunne jeg kjøpt to, et til hjemmet og et til hytta... MLW Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå