phax Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 lurte bare på en ting, når man sender en mail til f.eks 10 på adresse lista, teller dette som en eller ti mail? les hele saken her Lenke til kommentar
WeeR Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Det teller selvfølgelig som ti.. Lenke til kommentar
lysbryter Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Selvsagt teller det som ti: Det er jo for å hindre utsendelse av spam regelen blir innført. Jeg synes det er bra at denne regelen har kommet. Lenke til kommentar
StorPeder Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Neiogneiogf@en!!! Jeg som pleier å sende 200 mail om dagen, minst ! Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 hmm jaja.. har ikke hotmail men en venn av meg som lurte.. kjipt når man skal inviterer til festen og får bare sendt til halve adresse lista! :wink: Lenke til kommentar
Tørpærn Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Det er bra at MS har innført denne begrensningen! De sjeldne gangene man skal sende flere enn 100 mailer kan man jo bare sende resten dagen etter.... Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 hmm jaja.. har ikke hotmail men en venn av meg som lurte.. kjipt når man skal inviterer til festen og får bare sendt til halve adresse lista! :wink: Opprett en adresse til, eller fortrinnsvis skaff deg en skikkelig host. Best av alt: Ring til vennene dine Lenke til kommentar
EZAccess Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hvorfor i alle dager bruker folk Hotmail? Er det p.g.a den store mail kvoten de får? 3 MB innboks (håpløst!) Velg heller Start.no, med 30 MB innboks og 30 MB hjemmesideområde. Solid leverandør. Har hatt konto her i 5 år. Det som suger litt er at det ikke er mulig å sette noen form for e-post filter hos hosten/Start. Men det løses forholdsvis lett ved å sette opp noen "smarte" regler i Outlook. Som, sagt så har jeg hatt samme e-post adresse i 5 år, men får allikevel ikke mer enn 8-10 spam mails til dagen. Ikke, så verst det?! :wink: Edit: Og det er selvfølgelig Gratis! Lenke til kommentar
oddne Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 kjipt når man skal inviterer til festen og får bare sendt til halve adresse lista! :wink: Og hvor ofte inviterer men "200 av sine nærmeste venner" på fest.... O Lenke til kommentar
phax Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Og hvor ofte inviterer men "200 av sine nærmeste venner" på fest.... rundt annen hver/ hver tredje mnd'e kanskje.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå