Gå til innhold

Bør jeg kjøpe meg 360? Hvorfor?


Erlendz

Anbefalte innlegg

Takk for listen! Mye godsaker er det utvilsomt!

 

Var nettopp på Elkjøp. De hadde en Pro-utgave med 20gb. Regner med det er den gamle versjonen av Pro. Den kostet dessuten 2500kr. Alt for dyrt! Skal sjekke Spaceworld snart. Satser på at de har den til en mer passende pris.

 

Edit: Snakket nettopp med Spaceworld. 2400kr for 60gb pro. Regner med det blir kjøp!

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Saints Row 2 kommer også på PS3, Red Alert3 kommer også på PC mulighet også for att en PS3 utgave kommer senere men du kan legge til Tales Of Vesperia som kommer neste år, knallrollespill fra Namco. Race Driver fra Simbim kommer til 360.

 

Men for å svaret på trådstarters spm med tanke på att du har både Wii og ps3, har du tid og penger til det hvorfor ikke, 360 er en god spillmaskin og ser ut som MS har fått bukt med det værste RROD probleme.

Lenke til kommentar

Har kjøpt meg nå! :) Betalte 2400kr på Spaceworld. Kjøpte i tillegg Bioshock og Lost Odyssey for 300kr. Skal se om jeg finner Gears of War til en billig penge i morgen. Synes maskina bråker noe forferdelig. Dette liggende. Er det vanlig at maskina bråker veldig mye?

 

Synes det er verdt pengene spesielt fordi jeg får kjøpt kvalitetsspill til den veldig billig.

 

Det følger vel kanskje med en måned gratis live? Etter det må jeg betale?

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Du kunne ha ventet til prisjuseringen på fredag :p Spart noen sure kroner. Uansett sitter du på to herlige spill, og GeOW ville eg helt klart ha skaffet meg i og med at 2`en er rett rundt hjørnet.

 

Er meir støy her enn du er vant med fra PS3, det er sikkert. Men det problemet blir jo eliminert med den nye oppdateringen som skal komme ein gang i høst :)

Lenke til kommentar

Gold? Hva er forskjellen? :)

 

Hehe, vet det er prisjustering, men var kun snakk om fra 2200kr til 2000kr for pro. Siden den kostet 2400kr på Spaceworld her setter de den sikkert ned til 2200 på fredag. 200kr er ikke verdt ventingen! :p Synes begge spillene virker veldig bra. Som en STOR Final Fantasy fan tror jeg nok Lost Odyssey kommer til å falle i smak.

 

Den som gjør at man kan legge spillene over på harddisken? Så det er dvd-drevet som bråker sånn?

Endret av qweac
Lenke til kommentar
Gold? Hva er forskjellen? :)

 

Med Live Silver kan du bare laste ned demoer. Med Gold kan du spille online, og du får demoer en uke før.

 

Den som gjør at man kan legge spillene over på harddisken? Så det er dvd-drevet som bråker sånn?

 

Viftene bråker også, men mye av bråket vil nok forsvinne ved oppdateringen.

Lenke til kommentar
Gold? Hva er forskjellen? :)

 

Med Live Silver kan du bare laste ned demoer. Med Gold kan du spille online, og du får demoer en uke før.

 

Den som gjør at man kan legge spillene over på harddisken? Så det er dvd-drevet som bråker sånn?

 

Viftene bråker også, men mye av bråket vil nok forsvinne ved oppdateringen.

 

Okei. :)

 

Takk for all hjelpen folkens!

 

Edit: Maskina høres forøvrig ut som en liten støvsuger!

Endret av qweac
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...