Kjellis Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Hei, Tenkte å koble wii'n til prosjektoren. Hvilke alternativer er det for tilkobling av Nintendo Wii når projektoren ikke har hdmi? Finnes det rca kabel fra 3rca-hann til 3rca-hunn? (3rca hunn som kobles til wii-kabelen, deretter den andre enden med hann til projektoren). Endret 15. september 2008 av Kjellis Lenke til kommentar
Disorder Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Wii har jo heller ikke HD, så det går helt fint med den tre-fargers kabelen. Ihvertfall på de jeg har spilt på, så din er vel ikke spesielt ulik. Lenke til kommentar
Cpt. Abusive Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 jeg har projektor, har kobla kabel til tv på dvd-spiller, så jeg kan se på tv på den også har jeg kobla dvd-spilleren til projektoren, også har jeg wii'en kobla til dvd-spilleren så spiller jeg på projektor genialt Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Emnetittelen i denne tråden er lite beskrivende for trådens innhold og det er derfor ingen god emnetittel. Jo bedre og mer beskrivende emnetittelen er, jo lettere er det for andre å skjønne trådens innhold og det vil være lettere å treffe den riktige forumbrukeren med det rette svaret. Ber deg derfor om å endre emnetittel. Vennligst forsøk å tenk på dette neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Tråden bryter også med tre-ords-regelen. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Ikke kommenter dette innlegget, men ta gjerne og dette innlegget når tittelen er endret, så vil det bli fjernet.) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå