Medicaner Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Hei Jeg har ett asus maximus formula x38 kort. Til dette HK fulgte det med ett eksternt lydkort (husker desverre ikke hva det heter nå. I dag kjøpte jeg meg ett creative fatal1ty gamer headsett og lyden er helt sinnsyk høy i forhold til innstillingene på lyd softwaren. Tror det er soundmax jeg bruker. Micen står på 14 %, men når jeg snakker kommer det en del sånne robot lyder i bakgrunnen. Noen som vet hva dette kan skyldes og evt hvordan man kan løse dette? Takker for svar EDIT: Jeg bruker foresten xp home 32bit Endret 16. september 2008 av Medicaner Lenke til kommentar
Slythas Skrevet 20. november 2008 Del Skrevet 20. november 2008 Har samme problemet med mitt headset og mic. Har et Asus P5Q Deluxe HK og softwaren er også Soundmax. Når jeg snakker med folk via skype, hører de meg ikke hvis jeg ikke har slått på "mikrofonforsterkning". Men når jeg har på det, blir det en skurrelyd i Headset'et mitt, og de sier jeg har robotstemme når jeg snakker.. Veldig kjipt :/ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå