-sprut- Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 HTC Touch HD, Touch 3G og Touch Viva annonsert i dag. GSM Arena Spesielt Touch HD ser veldig spennende ut. Deres tanker? Lenke til kommentar
Mountain Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Veldig nice design på Touch HD! Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Helt utrolig fet den Touch HD.. Gleder meg så til den er og få tak i.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Touch HD skal skaffes, ja, men frykter en pris på over 7.000 kr... Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Gleder meg virkelig til å teste ut Touch HD. For en skjermstørrelse. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Touch HD skal skaffes, ja, men frykter en pris på over 7.000 kr... Gjør du det.. sett nokså mange som sier det.. jeg tror forsatt at circa 5500 er prisen.. Ser ikke helt hvorfor denne skal bli så mye dyrere en touch pro.. er jo veldig mye likt, bare litt små specs på noe som er bedre.. Men så har den ikke 4gb harddisk eller fullt qwerty tasteratur som touch pro har.. Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Touch HD skal skaffes, ja, men frykter en pris på over 7.000 kr... Gjør du det.. sett nokså mange som sier det.. jeg tror forsatt at circa 5500 er prisen.. Ser ikke helt hvorfor denne skal bli så mye dyrere en touch pro.. er jo veldig mye likt, bare litt små specs på noe som er bedre.. Men så har den ikke 4gb harddisk eller fullt qwerty tasteratur som touch pro har.. Touch Pro har ikke noen harddisk (det er det Diamond som har). Er jo en ganske mye større og bedre skjerm det er snakk om her. Med tanke på at HTC-modellene holder seg ganske bra i pris, vil jeg tro at den vil legge seg en del høyere i pris, men jeg skal ikke klage hvis prisen blir 5.500 kr. Lenke til kommentar
Lionel_Luthor Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Touch HD skal skaffes, ja, men frykter en pris på over 7.000 kr... Gjør du det.. sett nokså mange som sier det.. jeg tror forsatt at circa 5500 er prisen.. Ser ikke helt hvorfor denne skal bli så mye dyrere en touch pro.. er jo veldig mye likt, bare litt små specs på noe som er bedre.. Men så har den ikke 4gb harddisk eller fullt qwerty tasteratur som touch pro har.. Touch Pro har ikke noen harddisk (det er det Diamond som har). Er jo en ganske mye større og bedre skjerm det er snakk om her. Med tanke på at HTC-modellene holder seg ganske bra i pris, vil jeg tro at den vil legge seg en del høyere i pris, men jeg skal ikke klage hvis prisen blir 5.500 kr. Åja,stemmer det.. nei det er ikke godt og si.. blir spennende og se.. rimelig sprøtt og betale 6-7000 for en mobil i grunnen.. men denne må jeg nesten ha.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå