Svolp Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Er det mulig og få en "trådløs" printer som er kompetabel til min vista maskin og samboeren min som MAC? takk for svar, setter pris på linker. PS: Gjerne noe av den rimlige typen. mvh Kenneth Lenke til kommentar
larschroe Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det finnes i aller høyeste grad, men utvalget er antagelig størst på laserskrivere - og prisene også deretter. Du må nok ut med ihvertfall 4-5000 for noe litt ordentlig. Det er mye mulig det finnes billigere trådløse blekkskrivere også, men det markedet er jeg ikke så godt inne i. Lenke til kommentar
jaf Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) ta en titt på denne http://www.amazon.com/Epson-Artisan-Photo-...6930&sr=8-1 Men vent til den kommer til Norge. IKKE importer fra usa. Endret 17. september 2008 av jaf Lenke til kommentar
E.C. Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Eller prisguiden for trådløse printere Klikk Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå