Ajnabee Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei.. Jeg håper noen kan prøve å hjelpe meg eller forklare meg litt dette her.. Jeg kjøpte iphone 3g md italk small for en mnd siden..og sa opp abb forrige uke.. Da jeg gjorde det..fikk jeg bekreftet av fyren fra netcom at jeg skulle betale for bruddgebyret på 2400 kr og 400 for første mnd...som blir 2800 kr... Da jeg fikk regningen i dag, fikk jeg dn på 3075 kr..jeg fikk nemlig 248 kr for faste utgifter...faste utgifter? Aldri hørt om det..jeg brukte ikke simkortet engang.. Jeg ringte netcom med engang..først så sier dama fra netcom at det er en avgift som kommer i tillegg..diskuterte frem og tilbake...jeg skjønte ingenting..la på... Så kommer jeg bort i denne linken: http://www.mobilen.no/wip4/netcom_iphone-f.../d.epl?id=32036. Jeg ringer dem igjen..og denne gangen sier en annen fyr at han ikke kan hjelpe meg..jeg må ringe iphone folka i netcom...Bullshitt..Nå er jeg ganske irritert... Er dette en feil fra dems side eller er det noe jeg har gått glipp av da jeg bestilte iphone?? Lenke til kommentar
hallis86 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Som artikkelen klart og tydelig viser er dette en feil fra Netcom sin side. Send de en mail hvis du ikke vil bruke mer penger på å ringe kundeservice, gjerne med en link til artikkelen, så tror jeg nok det ordner seg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå