Gå til innhold

24: Redemption - TV-filmen

Kast terningen for Jack Bauers siste eventyr  

57 stemmer

1. 1. Din dom over filmen:

• Terningkast 1
      0
    • Terningkast 2
      1
    • Terningkast 3
      4
    • Terningkast 4
      14
    • Terningkast 5
      26
    • Terningkast 6
      8
    • Ikke sett den, kommer ikke til å se den, men må bare avgi stemme.
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror egentlig det er best om man ser på dette som en dobbeltepisode som lader opp til neste sesong, og ikke en film egentlig. Kunne jo nesten ha vært starten på sesong 7, så går jo nesten for det samme.

Men hva er grunnen til at myndighetene vil ha Jack nå igjen? Jeg huske ikke hva som skjedde i slutten av sesong 6 ...

Lenke til kommentar
Beklager om det har vært spurt tidligere, men er sesong 7 satt i Afrika også? Eller var det bare denne filmen? Kan jeg så anta at sesong 7 vil handle om fattern til Angelina Jolie og presidentsønnen? :)

Sesong 7 vil foregå i USA ja, det er bare flyttet fra Los Angeles til Washington. Og folkene rundt presidenten vi ble kjent med i denne filmen vil garantert spille viktige roller i sesongen :)

Lenke til kommentar

1.05 uti filmen nå! Digg å se gode gamle Jack in action igjen!

Willie er plagsom og masete! Generel Juma er kongen!!! Iallfall skuespilleren! ;)

Og hvis noen lurer på kaffor eg skrive her istedet for å følge med i filmen så er det pga kona er ute og henter Nidar Julemix og Sourcream Chips! D må til! :tease:

Lenke til kommentar

Da var den endelig sett!

Superfornøyd men samtidig skuffet....

Willie.... Pain in the ass character! Ble jo bare verre og verre! Hatet han på slutten!

De kunne fått Jack til statene uten Willie!

Og ka var tingen med den guttungen i byen som skulle drepe Cochroachen???

Jack snakke til en gutt på ti år i afrika og selvsagt forstår han nok engelsk til at Jack kan snakke han til å legge ned våpenet... Snodig! Eller... Det var vel takket være Willie... Hvis han blir med i serien så tror eg at eg kutte ut 24! :!:

Ellers var filmen KUL! Første delen fram til etter at de hadde knerta hele gjengen på skolen var helt sjefs! Resten var konge! Bortsett fra Willie...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...