Gå til innhold

24: Redemption - TV-filmen

Kast terningen for Jack Bauers siste eventyr  

57 stemmer

1. 1. Din dom over filmen:

• Terningkast 1
      0
    • Terningkast 2
      1
    • Terningkast 3
      4
    • Terningkast 4
      14
    • Terningkast 5
      26
    • Terningkast 6
      8
    • Ikke sett den, kommer ikke til å se den, men må bare avgi stemme.
      4

Anbefalte innlegg

Ok film, men var egentlig bare en oppladning til S7. Noe den klarte å slå til som, men ikke noe mer.

Nettopp, og derfor var jeg også godt fornøyd. Det har jo tross alt vært 24-tørke, så det var godt å bare få høre Jack rope klassiske fraser "I don't have time to explain!". Jeg synes den dessuten bygde opp til noen videre interessante konflikter i sesong 7 (Jack må i retten, Jon Voight's skumle planer med presidentsønnen, Sengala-situasjonen etc.).

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Redemption-filmen var helt grei. Som en standalone film var den ikke så mye å skryte av, den hadde veldig tynt plot og sånn. Men fungerer utmerket som en oppkjøring til sesong 7, og nå gleder jeg meg bare enda mer til det kjøres igang på nyåret :D

Var forøvrig herlig å endelig se Jack igjen, etter 1 1/2 års tørke ^^

Lenke til kommentar
(Ellers, bare jeg som ble lei av den konsekvent klisjéfylte "cock-a-roach"?

Lei av den? Var jo ikke så mye av det at det kan plage noen. Du blir plaget lett du ;)

EDIT: Glemte å si at jeg elsket karakteren til han Mr. Benton, var fantastisk gjennomført og ganske perfekt til en som bryr seg så mye om de barna og det han har jobbet med å bygge.

Jeg følte meg rimelig trist når han døde :(

hehe var rart og se han i en sympatisk rolle, han spiller jo psykopat rimelig bra!

Lenke til kommentar

"Kill the cock-a-roach, kill the cock-a-roach"

Neida, ikke irriterende i det hele tatt ;)

Kan for letthets skyld akspetere at afrikanere i tjukkeste Afrika snakker engelsk, men trenger de å ty til hver eneste "afrikansk-engelsk" klisjé som finnes?

Men som sagt, filmen var helt greit. Plottet rundt Mr. Mysterious hjemme i USA kan godt bli veldig interessant, og det er forsåvidt ikke dette jeg klager på (selv om utførelsen var litt så-som-så som sagt, spesielt kompisen til presidentens sønn var lite troverdig)

Det er den oppbrukte barnekrigere i Afrika settingen som ble for tynt og kjedelig.

Men som andre har sagt, denne filmen funker bra som en intro for sesong 7 av serien, på denne måten fungerer det flott.

*Teller dagene som er igjen til sesongstart*

EDIT: Han fyren (Voight?) som tilsynelatende er ansvarlig for å gi Juma (afrikanske opprøreren) våpen, har han vært med i serien før eller kjenner jeg bare igjen skuespilleren? Det er dessverre alt for mye jeg har glemt, spesielt i fra sesong 2-4, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro :p

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Jeg synes filmen var bra. På starten fikk jeg et veldig "flash-back" til Blood Diamond. Fikk også følsen av Rambo. Rambo drar til et tempel for å få fred, Jack dro til afrika og ville bare leve et stille og fredlig liv. Huff jeg gleder meg til januar :D

Lenke til kommentar

jeg fikk også veldig Blood Diamond følelse.

Det jeg synes var veldig rart var dette fokuset med å få tak i barna, fordi de trengte en hær, men samtidig skal de starte kuppet nå, og det betyr jo at de allerede har nok folk til å gjøre det.

Eller bruker de barna etter 5 minutt opplæring?

Lenke til kommentar

Kan som sagt ikke se denne filmen som en egen film alene, da er den rævva, men hvis du ser den som en oppbygging til sesong 7 som den faktisk er så er den veldig bra. Det betyr jo bare at vi trenger mindre tid i selve sesongen til å bli kjent med karakterer og presidenten og lignende. :) Mer tid til action! :D

Lenke til kommentar

Fått sett den og er veldig fornøyd. Når jeg så Jack stående i døra, bilde var først litt uskarpt før det ble helt skarpt, og som sagt, der stod Jack, så fikk jeg frysninger over hele kroppen. Godt å se han igjen. Selve filmen var glimrende som "oppvarming", men jeg ville ikke kalt den en film, heller en dobbeltepisode :p

Kiefer :love:

leif

Editnr2: Ja, fikset på det. Rart hva lite søvn gjør med huet ditt :p

Endret av Jefecito
Lenke til kommentar
EDIT: Han fyren (Voight?) som tilsynelatende er ansvarlig for å gi Juma (afrikanske opprøreren) våpen, har han vært med i serien før eller kjenner jeg bare igjen skuespilleren? Det er dessverre alt for mye jeg har glemt, spesielt i fra sesong 2-4, så jeg vet ikke helt hva jeg skal tro :p

....og så er han pappan til Angelina Jolie....Det betyr jo også litt :dribble:

Lenke til kommentar

Akkurat sett'n nå jeg også ! I full hd seff....herlig !! hehe. Nå kan jeg vel ikke si altfor mye uten å kjøre spoiler kanskje, men noen andre som la merke til kameramannen og en annen fyr i 2 sek som plutselig dukket opp i bildet ?? haha...der har de bomma litt...kommer etter 1.06.30.....

Lenke til kommentar

Hvorfor ikke sende PM til han i stedet for å annonsere det i tråden? begynner å bli litt lei av alt warez-pratet("nå laster jeg ned episoden" osv...)

OnT: Filmen var en bra oppkjøring til sesongen, det bygger jo opp til en videre handling, og synes den fungerte bra som det. :)

Endret av quakie
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...