Gå til innhold

24: Redemption - TV-filmen

Kast terningen for Jack Bauers siste eventyr  

57 stemmer

1. 1. Din dom over filmen:

• Terningkast 1
      0
    • Terningkast 2
      1
    • Terningkast 3
      4
    • Terningkast 4
      14
    • Terningkast 5
      26
    • Terningkast 6
      8
    • Ikke sett den, kommer ikke til å se den, men må bare avgi stemme.
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Irreterer meg noe jævlig at jeg laster ned på 50-80 kb/s hele tiden. Linja mi skal klare 1,5 Mbit. Lyst å se 24 nååå!

Dude, ikke snakk for mye om sånt så direkte og ærlig :p Men fy faen at du ikke har sett den enda, hadde personlig dødd om andre hadde sett det før meg!

Lenke til kommentar

Akkurat sett den. :) Ganske bra, fikk et sykt kick da de starta med 24-introen etter den første scena. Sånn ellers var det stort sett en "vanlig" actionfilm med Jack Bauer. Slutten var litt

"skuffende", siden Jack måtte til USA. Selvfølgelig må det jo skje for at det skal bli en bra sesong 7, men litt medfølelse for Jack. :)

Forresten, sesong 6 slutta med at

Jack var hos James Heller og Audrey, og helt på slutten sto han og så utover havet.

Slutten edge refererer til er forøvrig sesong 3. :)

Endret av Baffage
Lenke til kommentar
Hvordan sluttet sesong 6 igjen ? sånn kort fortalt

Var det ikke da Jack gikk inn i solnedgangen langs togskinnene?

Jepp, etter han får vite at han ikke kan være med Audrey igjen.

EDIT: lurer på om det var togskinner i sesong 6? :confused: var ihvertfall solnedgang :p

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Nettopp sett filmen. Den var underholdende på et vis, men dessverre veldig dårlig ... Plottet var syltynt, skuespillerne var dårlige ("negerungen" som stjal fra Jack og kompisen til presidentens sønn var verst") og i tillegg så syntes jeg at actionen som kjennetegner 24 var helt borte. I tillegg virka Sutherland treg i actionscenene, han nærmest krøp fra cover til-cover, nærkampsekvensene var også skuffende.

Det jeg husker av 24 var da mye bedre enn dette ... ? Det begynner å bli en stund siden nå, håper ikke utførelsen av action-scener er like dårlig som den var i denne filmen. Jeg forventa ikke allverden av denne filmen, siden det er en TV-film, men jeg hadde ikke trodd at produksjonsverdiene faktisk kom til å være dårligere enn de er i serien?

Kan noen vennligst fortelle meg at denne filmen overhodet ikke er representativ for sesongen som skal følge.

Forresten. Hvorfor i heiteste var Daniels (det han het vel?) fortsatt president etter alt det dritet han gjorde i en tidligere sesong?!Ble ikke yngstrebror Palmer president? :dontgetit: Jeg blande nå, noen som har lyst å forklare presidentrekka for meg?:p

(Denne mannen må forresten ha tidenes skumleste stemme, jesus, har aldri hørt noe lignende.

(Ellers, bare jeg som ble lei av den konsekvent klisjéfylte "cock-a-roach"?

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar
Forresten. Hvorfor i heiteste var Daniels (det han het vel?) fortsatt president etter alt det dritet han gjorde i en tidligere sesong?!Ble ikke yngstrebror Palmer president? :dontgetit: Jeg blande nå, noen som har lyst å forklare presidentrekka for meg?:p

(Denne mannen må forresten ha tidenes skumleste stemme, jesus, har aldri hørt noe lignende.

Wayne Palmer ble alvorlig skadd i attentatet i sesong 6, og har tydeligvis ikke klart å komme seg fullstendig etter dette til å fortsette arbeidet som President. Daniels var forøvrig ikke gjennomført ond, men gjorde en del shady ting for å få gjennomført politikken han trodde var rett. Man fikk likevel en slags sympati for fyren da han innså sine egne feil, og han var nok skikket for å fortsette arbeidet.

Ellers er jeg uenig i deler av kritikken din. Plottet var verken syltynt eller eksepsjonelt, men funket fint for en 1 1/2 times Afrika-tur. Dessuten satt den opp en del spennende historier som kan utvikles videre i sesong 7. Actionssekvensene var ålreite, tror vi aldri har sett Jack bruke dynamitt før. Og jeg synes ikke kompisen til presidentsønnen var noen ræva skuespiller (afrikaner-ungen var derimot det).

Lenke til kommentar

Kompisen til presidentsønnen var dårlig? Syns han var en av de beste. Rar kritikk. Hvordan er plottet syltynt da? Forklar litt, fordi det du sier Jakoozie, er ganske syltynt det og.

Actionsekvensene var da ikke dårlige? Jeg følte ikke at det gjorde noe spesielt negativt at Jack er litt treigere enn før?

Og ja, presidentsituasjonen ble vel forklart av DoktorBacon, men det stemmer at Daniels var fortsatt president.

Lenke til kommentar

Ok film, men var egentlig bare en oppladning til S7. Noe den klarte å slå til som, men ikke noe mer.

Ble litt vinduer åpne her og der, spesielt med tanke på han sersjanten(?) som Jack drepte broren til har mulighet for å være i live etter den minen. Kunne vært et lite tilleggsplot det hvis han kom seg til USA for å hevne seg på Jack Bauer.

Jon Voigt håper jeg blir bedre vist fram som badguy i den kommende sesongen, siden han har like gode muligheter som Dennis Hopper i å bli en god badguy. Føler at han lett kan bli den beste nemsis`en til Jack siden Dennis Hopper sin karakter i S1.

Lenke til kommentar
(Ellers, bare jeg som ble lei av den konsekvent klisjéfylte "cock-a-roach"?

Lei av den? Var jo ikke så mye av det at det kan plage noen. Du blir plaget lett du ;)

EDIT: Glemte å si at jeg elsket karakteren til han Mr. Benton, var fantastisk gjennomført og ganske perfekt til en som bryr seg så mye om de barna og det han har jobbet med å bygge.

Jeg følte meg rimelig trist når han døde :(

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...