Gå til innhold

24: Redemption - TV-filmen

Kast terningen for Jack Bauers siste eventyr  

57 stemmer

1. 1. Din dom over filmen:

• Terningkast 1
      0
    • Terningkast 2
      1
    • Terningkast 3
      4
    • Terningkast 4
      14
    • Terningkast 5
      26
    • Terningkast 6
      8
    • Ikke sett den, kommer ikke til å se den, men må bare avgi stemme.
      4

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Klokken 4 er det vel, siden den vises kl. 2 vår tid på Fox :) Så med mindre det er veeeldig lange pauser så er det 4 tror jeg! Ihvertfall, av og til er det faktisk sånn at serier kommer ut i HD først siden de bruker HD versjonen som root også downscaler for SD versjonene etter :)

Lenke til kommentar

at mods tillater slike

"ååå våkna opp tidlig i dag, skal på skole, så hjem og se 24 *glede seg*" poster

skjønner jeg ikke.

Bidrar ikke i det hele tatt. (nå gjør jo strengt tatt ikke denne posten det heller, men må få ut frustrasjonen)

Lenke til kommentar

Tok noen timer fri og og kom meg hjem for å se den. Vet ikke hva jeg skal si. Jeg ELSKET det, var faen meg så herlig.

SPOILERS:

fy faen så glad jeg ble at de barna ble med inn på slutten, fryktet seriøst at han jævelen skulle bare ta Jack og stikke uten barna.

HD var en ting å ha når man ser denne "filmen" og :)

Endret av tc47
Lenke til kommentar

Vel, ingenting er å kalle for lang tid etter den bekreftelsen jeg fikk i begynnelsen av året at vi måtte vente ett helt år til neste sesong. Så nå høres 1 og halv måned ut som småprat! :D

Og ja, dette var faktisk en fantastisk episode. Som Erlend sier, så er den ikke "spennende" på samme måte som sesongene men det var ikke helt meningen heller. Gleder meg til 13-14. januar ja :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...