Gå til innhold

24: Redemption - TV-filmen

Kast terningen for Jack Bauers siste eventyr  

57 stemmer

1. 1. Din dom over filmen:

• Terningkast 1
      0
    • Terningkast 2
      1
    • Terningkast 3
      4
    • Terningkast 4
      14
    • Terningkast 5
      26
    • Terningkast 6
      8
    • Ikke sett den, kommer ikke til å se den, men må bare avgi stemme.
      4

Anbefalte innlegg

Så trailen til nå på VG. Gaad å grøssninger jeg fikk ;D Gleder meg sepent til sesongen, men jeg fikk litt film følelse av traileren.

Så nå jeg og, må si jeg gleder meg! Liker at det er i en ny setting(Afrika).

Tv.com sier at sesong 7 begynner den 23. Er dette altså bare filmen? Når begynner sesong 7 i så fall? :(

Tøft med film uansett da :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

det er vel like greit å bare stemme 10 med en gang, eller? kan seriøst ikke forestille meg at dette kommer til å bli noe dårligere.

jeg er egentlig for gammel til å glede meg slik til en film, men faen, da..

EDIT: Dilemma! se den søndag/mandag, eller kjøpe DVD'en som slippes i USA 25. nov. den er skal være uncut.

Endret av toro2
Lenke til kommentar
Noen som vet når på døgnet den kommer ut på søndag?

oi, det kan bli snaut med tid selv for meg som har leggetid på morrakvisten.. vi ligger seks timer bak New York, så programmet slutter tidligst 0500 mandag norsk tid.

det går jo ikke det.. det får bli mandag. :(

håper jeg tar feil her nå, men det ser dårlig ut.

Lenke til kommentar

ja, det er nok den lange ventetiden vi har hatt som gjør det ekstra smertefullt. hehe, jeg trodde jeg skulle fått sett det på natta en gang, men glemte jo helt bort at verden er delt inn i forskjellige tidssoner.

det blir en laaang arbeidsdag. satse på dvd'en neste helg, kanskje? men da blir det jo en lang UKE til!

uff, this was supposed to be a happy occasion. :!:

Lenke til kommentar

Jeg kommer ikke over det. Er det seriøst nå i morgen det er tilbake? OH MA GAAAAD! Jeg klarer ikke tro det! Husker når jeg hørte om denne filmen så tenkte jeg, faen da, er jo utrolig lenge til, who cares liksom. Men Jack Bauer er faen meg "tilbake", HD i morgen her og ja, fyyyy faen jeg gleder meg HELT villt! :D :D

Lenke til kommentar
gjør det noe da, ErlendRU? da kan du sette på data'n før du drar, så er det klart når du kommer hjem.

Det er ikke akkurat det som er problemet. HD-versjonen tar 5 min å laste ned med linja mi, men det er bare det at jeg helst skulle sett den så tidlig som mulig. Kommer til å gå rundt i hele morgen og glede meg i hjel. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...