Fin Skjorte Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Hvordan kan spreadsheets brukes ut over vanlige oppdateringer hos nettmegleren sin egentlig? Lenke til kommentar
Muzungu Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Man skriver inn tickeren til aksjene man vil følge, så henter regnearket dem fra Yahoo Finance eller andre ressurser. À la denne: http://www.analyzerxl.com/portfolioxl.htm. Lenke til kommentar
Fin Skjorte Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Det går jo enkelt an også på nettbaserte tjenester. *edit: så kjapt på linken din, og jo det var kanskje mer å hente der enn hos en nettmegler. Særlig med autoamtisk oppdateringer opp mot portefølje kalkulasjoner! Endret 3. februar 2010 av Fin Skjorte Lenke til kommentar
oyvindjohansen Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 (endret) Kan du ikke bare legge den opp som et vedlegg, gitt programmet ikke overstiger 200mb? Her har dere det, håper det funker, ellers må dere bare spørre:) Det er veldig enkelt, instruksjoner ligger i zip fila. Vil gjerne høre om det funker til dere, har ikke prøvd det ut særlig mye selv ennå. Kan hende dere må legge inn : http://www.microsoft.com/downloads/details...;displaylang=en Hvis dere får trøbbel med å starte det. MinPorotefolje.zip Endret 3. februar 2010 av oyvindjohansen Lenke til kommentar
oyvindjohansen Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Noen som har testet det ut, ser at det er 7 nedlastinger så noen må da ha prøvd det ? Lenke til kommentar
Mythos Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Det er ganske enkelt å få oversikt over egen portefølje på sidene til OSE www.oslobors.no . Registrer deg som bruker og legg inn aksjene dine i en fiktiv portefølje. Da får du alle opplysningene trådstarter var ute etter. Lenke til kommentar
KS Skrevet 6. februar 2010 Del Skrevet 6. februar 2010 Noen som har testet det ut, ser at det er 7 nedlastinger så noen må da ha prøvd det ? Jeg lastet ned og ble skeptisk da jeg så en exe-fil, men lot tvilen komme deg til gode når det var en så detaljert insktruksjonsfil. Snedig lite program. Denne gjør en ting (og gjør det enkelt og greit!) og det er å holde oversikt over din nåværende portefølje. Selv kommer jeg nok ikke til å bruke den tror, jeg vil også holde track på realiserte aksjer, med tap eller gevinst. Lenke til kommentar
oyvindjohansen Skrevet 8. februar 2010 Del Skrevet 8. februar 2010 Noen som har testet det ut, ser at det er 7 nedlastinger så noen må da ha prøvd det ? Jeg lastet ned og ble skeptisk da jeg så en exe-fil, men lot tvilen komme deg til gode når det var en så detaljert insktruksjonsfil. Snedig lite program. Denne gjør en ting (og gjør det enkelt og greit!) og det er å holde oversikt over din nåværende portefølje. Selv kommer jeg nok ikke til å bruke den tror, jeg vil også holde track på realiserte aksjer, med tap eller gevinst. Det er ikke veldig avanserte greier nei Ble bare så utrolig lei av å måtte logge inn på Nordnet (eller se på kursene på E24 for å se hvordan det stod til) Så da var det bare å sette seg ned å finne på noe som kunne gjøre dette enklere, det finnes helt sikker andre og bedre løsninger(online), men jeg var ikke ute etter noe avanskert med innlogging etc. Ville bare ha det til å funke med ett trykk, og det gjøre det nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå