_maggi_ Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei! Har sett på dette; http://www.bhphotovideo.com/c/product/3603...AT_X_124AF.html Denne koster i USA: 2869,- I norge koster den: 4750,- Hvordan er det å kjøpe dette i USA? Det er jo penger å spare men hvordan fungerer det med klager og sånn, MVA? Er det noen som kan hjelpe meg med å sette opp et totalt regnestykke på hva forskjellige tinge koster og hva total prisen vil bli? På forhåd vil jeg takke alle som hjelper meg:) Magnus Lenke til kommentar
trulsant Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 USA pris: 2869,- + porto = ca 3000,- + mva = 3750,- Reklamasjon og slikt går nok greitt nok det, BH er jo også en rimelig stor og seriøs butikk. Men koster jo fort både 2-3-400 å sende dit for reparasjon. Jeg har som tommelfingerregel at om jeg ikke sparer mer enn 30% gidder jeg gikke ta risikoen. Lenke til kommentar
Nautica Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 USA pris: 2869,- + porto = ca 3000,-+ mva = 3750,- Reklamasjon og slikt går nok greitt nok det, BH er jo også en rimelig stor og seriøs butikk. Men koster jo fort både 2-3-400 å sende dit for reparasjon. Jeg har som tommelfingerregel at om jeg ikke sparer mer enn 30% gidder jeg gikke ta risikoen. For å ikke glemme UPS tar ca 160.- for og administrere momsingen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå