spider390 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Har en aprilia rally, som går rundt 60-65. forje eier sa at han hadde fjernet blomben, men kan ikke huske im det var både i potten og i variatoren eller bare en av delene. men hvor stor er denne ringen i diameter? åpnet variator dekselet i dag, men fikk ikke opp de boltene, satt som F*** og variatorene gikk bare rundt og rundt. noen som har noen bilder av ringen som skal vekk? Lenke til kommentar
spider390 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Har aprilia Ditech, og der var det ingen ring, men en bølgete plate med 3 skruer i helt inn i variatoren. Om du ikke har sånn "oljefilteravtrekker" så kan jo du prøve å kile fast svinghjulet med et håndkle som du kiler mellom svinghjul/variatordeksel. ja oki. var den sort? jeg ser en ganske stor plante helt bak, med noen skurer i tror jeg. og er sikkert 10 cm i diameter kansje mer, vanskelig å avgjøre når jeg bare ser kanten på den Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ta gjerne bilder hvis du er usikker. Litt lettere for oss å forstår da. Lenke til kommentar
spider390 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Ta gjerne bilder hvis du er usikker.Litt lettere for oss å forstår da. Ja jeg skal prøve å åpne den i morgen og så får dere et bilde Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Vent litt, tar bilde av plomben min. Lenke til kommentar
.Butthead. Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Jeg vet ikke så mye om akkurat det scooteren. Innlegget var ment for å vise plomberingen(e)som vanlig vis er på scootere. Jeg så forresten ikke innlegget ditt før mitt var posta. Tviler ikke på at de satt ganske godt. Er nok skrudd fast med drill eller en slags maskin, også loctite på gjengene.. Lenke til kommentar
kevinedomm Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Meget pent innlegg ja, viste ihvertfall godt hvordan den vanlige plomberingen er Satt som F mildt sagt ja, var bare såvidt jeg fikk dem av uten å ødelegge skruene, må skikkelig verktøy til, vanlig skrujern holdt ikke. Lenke til kommentar
KVTL Skrevet 19. september 2008 Del Skrevet 19. september 2008 Trimming av 50cc er ikke lov i norge, denne tråden stenges. En del innlegg har blitt slettet. MVH KVTL Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg