bonne89 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei! Ønsker å kjøpe meg en ultraportabel bærbar med ca 12-13" skjerm, maks 1,5kg vekt og god batterilevetid (min 4 timer). Jeg har foreløpig sett på Dells nye E4200 og E4300, men jeg trenger flere alternativer å velge mellom før jeg bestemmer meg. Noen som har noen ideer? Mvh Bønne Lenke til kommentar
Deem Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Multicom JFT00 Velg 6celler batteri, det operativsystemet du ønsker og kanskje en større harddisk og kraftigere prosessor om du føler at det er verdt pengene. Da har du en flott ultraportabel til god pris Endret 15. september 2008 av Deem Lenke til kommentar
qwert Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 ThinkPad X300 er nesten uanstendig lekker. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Sant, men prisen skremmer Lenke til kommentar
Jalladoode Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Multicom JFT00 Velg 6celler batteri, det operativsystemet du ønsker og kanskje en større harddisk og kraftigere prosessor om du føler at det er verdt pengene. Da har du en flott ultraportabel til god pris Vekt på 2kg kan vel ikke kalles ultraportabel. I tillegg mangler den DVI. Lenke til kommentar
Deem Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Sant, men den gir forsatt mye ytelse i forhold til pris ... Jeg synes det er kjipt at den ikke har DVI jeg også, men ettersom jeg enda ikke har hatt behovet for å koble min bærbare til en HD skjerm så overlever jeg det, rgb gir ikke sååå dårlig bilde ... EDIT: Tenkte ikke over at trådstarter ville ha under 1.5kg ... Da er jo ikke denne et alternativ Endret 16. september 2008 av Deem Lenke til kommentar
NoviKaNa Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Lenovo ThinkPad X200 er bestilt her. Siden det er en ThinkPad er den jo faktisk ultraPORTABEL, i den form at den ikke tar skade av å flyttes rundt omkring. Om du kommer til å flytte på den daglig vil jeg være veldig var med å kjøpe rimelige OEM-produkter, ala Multicom. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå