Sundainho Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Har en haug av programmer som starter med 'Acer' kan godt nevne dem: Acer Crystal Eye webcam Acer Crystal Eye Webcam video class camera Acer eAudio Management Acer eDatasecurity Management Acer eLock Management Acer Empowering Technology Acer eNet Management Acer e Presentation Management Acer eSettings Management Acer Tour Acer Gridvista Acer Mobility Center Plug-in Acer ScreenSaver Så jeg lurte på om jeg kan avinstallere alle Acer programmene? Si ifra om det er noen jeg ikke skal avinstallere. Endret 15. september 2008 av Sundainho Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Skal ikke være noe problem, men hvis du vil gjøre det bare fordi de plager når du starter pc'n kan du bare laste ned startup inspector og velge hvilke programmer som skal starte. Lenke til kommentar
Sundainho Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Skal ikke være noe problem, men hvis du vil gjøre det bare fordi de plager når du starter pc'n kan du bare laste ned startup inspector og velge hvilke programmer som skal starte. Ok, men er fortsatt litt usikker.. Noen flere tips? Lenke til kommentar
Grindal Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeg avinnstalerte Acer ArcadeZone og eSobi v2 uten noen problemer. De du viser til kan gjøre sånn at webcameraet slutter å virke. Men hvis du har Arcadezone og eSobi, kan du bare fjerne dem... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå