Bruker-93156 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Heisann! Tenkt å lage meg visittkort, og lurer litt på hva slags størrelse dere bruker. Kan se for meg at et kort som er samme som et vanlig bank-kort funker best? Ang informasjon, er det en side med logo og en side med kontakt info som gjelder? Altså dobbeltsidig. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Ser fra tid til annen korter som desverre er tilpasset kredittkortene. Jeg, blandt mange andre, hater den størrelsen/formen. Den mest brukte størrelsen er 90x50mm. Gjør deg selv en tjeneste å ha logo OG den mest brukte/nyttige informasjonen på forsiden. Folk er late - og til tider "dumme"... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Hvorfor er kort format dumt? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-45jaQkrH Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvorfor er kort format dumt? Fordi en (forholdsvis stor?) del av oss har visittkortmapper og visittkortholdere som slike kort ikke passer i. Ergo blir slike kort i ukurante størrelser bare til irritasjon. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Regner med at den "intelligente" grunnen til at det av og til lages "kortformat" er at enkelte lommebøker hadde lassevis med lommer tilpasset kreditt/bankkort. - Som om vi i Norge pleier å ha så veldig mange slike kort... Lenke til kommentar
Bruker-93156 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 90mmx50mm altså? Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 "Because you're worth it"..! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå