TST Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Post Mortem er et bra spill, som kunne vært enda bedre. Det er kort, og du vil sitte igjen med en del ubesvarte spørsmål. Trass i dette er det en spennende og engasjerende tittel som aldri føles forutsigbar. Den herlige film-noir stemninga vil holde deg gående helt til slutt, og tilhengere av adventure-spill bør prøve Post Mortem. http://www.gamer.no/omtaler/post_mortem/ Lenke til kommentar
Typhon Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Unskyld at jeg spørr, men.... måtte denne testen være på nynorsk?? Lenke til kommentar
Erling E. Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Hvis vedkommende skriver nynorsk, er det vel ganske logisk at den "måtte være på nynorsk"? Lenke til kommentar
KnutIvars Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Unskyld at jeg spørr, men.... måtte denne testen være på nynorsk?? Uff.... Jaja... hvis gubben skriver nynorsk, så må vel det være greit? Er tross alt et fritt land... men ang spillet: Så litt kult ut. Noen andre som vil anbefale det? Virket på en måte som Monkey Island..... Lenke til kommentar
Xvani Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 fin artikkel, synd den er på nynorsk... Vil nok ikke si at det er likt monkey island. Samme sjanger, men dette er jo basert på mord og en sørgelig historie, Monkey Island er jo bare tull Lenke til kommentar
ebzter Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Skjønner ikke hva som er problemet her. Er ikke akkurat noen fan av nynorsk i skolen, men om en skriver en god omtale så driter jeg da i om den er på nynorsk eller bokmål..Herregud det må da gå ann å forstå begge deler håper jeg? Ellers virka det som en spennende tittel, men ikke noe som jeg tror jeg kommer til å bruke spenn på. Lenke til kommentar
CdBuRnR Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Nynorsk er jo nesten som svensk .. kryptisk Da kunne vedkommende heller skrevet den på engelsk nesten .. skjønner engelsk bedre en nynorsk ... men men.. Lenke til kommentar
NuB Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Herregud, dersom dere ikke engang takler å lese nynorsk får dere virkelig problemer når dere vokser opp og skal ut i verden. Lenke til kommentar
Caldazar Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 fin artikkel, synd den er på nynorsk... Dette er berre barnsleg! Om alle som nytta nynorsk skulle klage kvar gong vi såg ein artikkel skriven på bokmål, hadde ikkje dette vore forstått i det heile teke. Dette viser berre kor lite folk flest veit om historia, oppbygnaden og omfanget av det norske språket. Eg som nyttar nynorsk er byrg over det, og eg vonar òg at fleire nordmenn kan verte merksame på dette. Alle her som nokonsinne kjem til å jobbe i offentleg sektor MÅ kunne skrive ei viss mengde nynorsk om de skal svare på skriv og offentlege brev skrivne på nynorsk. Sjølv om eg sikkert ikkje kjem til å spele dette spelet (eg gav meg med adventure-sjangeren når 3D kom og grafikk skulle prioriterast istadenfor gameplay. Gje oss tilbake Monkey Island, Indiana Jones og ikkje minst spel som 7th Guest) vil eg gjerne gje min stønad til forfattaren av artikkelen. Ikkje la bokmålsbrukarane vinne! Aasen og Knudsen som presidentar! Lenke til kommentar
TST Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Seriøst, er det virkelig nødvendig å gå gjennom samme nynorsk-diskusjon hver gang Øystein leverer en omtale på nynorsk? Hvis dere skal diskutere dette, kan dere opprette en egen tråd. Hold dere til emnet i denne tråden, som er Post Mortem-spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg