Gjest Slettet-uVTr2vDm Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Er det noen her som er gira på å spille rock band 2? Sitter med det her i hånda, men vil gjerne spille sammen med noen på mitt nivå. GT: DrBabyCollector Alder: 20 Mikrofon: Jepp Guitar: Hard (rundet rock band) første forsøk på hard) Trommer: Medium (aldri prøvd noe høyere, passelig) Synger: Kun hvis ikke dere kan høre det Bass: Hard (rock band) Legg meg til hvis det høres bra ut :] Lenke til kommentar
Ekorre Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Må bare få amerikanske xboxen så er jeg med. GT Ekorrefaen Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 kan jeg slenge inn et spm? hvor fikk du tak i RB2? er gitarene trådløse? Lenke til kommentar
claes Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 kan jeg slenge inn et spm?hvor fikk du tak i RB2? er gitarene trådløse? Det kom ut i amerika den 14. september. Tror intrumentene er trådløse Lenke til kommentar
Gjest Slettet+981234789 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) takker, noen som vet om en side som shipper til Norge? hele bundelen. og er 360 regionsfritt? kommer RB2 til 360 til norge? eller må vi vente 1år på den også kunne ha kjøpt til PS3 med ser ikke ut til at den er trådløs Endret 16. september 2008 av Slettet+981234789 Lenke til kommentar
Kris Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Tilbehøret er sonefritt, spillene er soneinndelt. Lenke til kommentar
thklinge Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Bundle-packen kommer ikke ut før i oktober, men standalone instrumenter er allerede ute. Jeg har bestillt RB2 gitaren og trommesettet, så får vi se hva jeg gjør med RB1-utstyret mitt... Spillet er forresten knallbra, men burde egentlig hett Rock Band 1,5. Det er ikke SÅ mye nytt, men alt er forbedret fra RB1, setlisten er konge, og jeg elsker det grenseløst Lenke til kommentar
Gjest Slettet-t9DveYkZ Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Fra forumene på RockBand.com: UK/EU/AUS Rock Band 2 Q/A Rock Band 2 Euro Release Intet spikret ennå, men jeg blir rimelig snurt om de ikke klarer å få dette ut i PAL innen året er omme. Å skylde på at de er et lite studio føler jeg blir litt fjollete når de har EA og MTV i ryggen som burde gjøre dette med musikklisensene enklere. Lenke til kommentar
Grønning Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg er med når jeg får xboxen min tilbake fra reperasjon. Bass og Guitar EXPERT only Har trommer men har ikke fått spilt pga ødelagt 360. Lenke til kommentar
Jaudu Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Jeg har ikke Rock band 2, men skal ha det så fort det kommer til Norge. Kan spille band på Rock band 1 da Guitar: Expert Bass: Expert Vocal: Hard Trommer: Hard GT: Jurigs02 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå