iNtensimilla Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei. Har planer om å skaffe en sort faceplate til Xbox 360'en min så den passer bedre inn i en hylle med sort forsterker osv, men er i tvil hvor jeg bør kjøpe dette? Er det å få tak i, i Norge? Vurderer å bestille fra Ebay, men er det noe å spare på det? Lenke til kommentar
perkforr Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hei. Har planer om å skaffe en sort faceplate til Xbox 360'en min så den passer bedre inn i en hylle med sort forsterker osv, men er i tvil hvor jeg bør kjøpe dette? Er det å få tak i, i Norge? Vurderer å bestille fra Ebay, men er det noe å spare på det? Du kan jo prøve http://modnet.no/ Vet ikke om de er noe rimelige men man får tak i det meste av det man trenger for å endre på utseendet til xboxen. Lenke til kommentar
iNtensimilla Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 modnet er en dårlig side :\ sykt overprisa! kommer ikke inn på siden her på skolen, men jeg syns jeg kan huske at de tar 300 kr eller noe for sort faceplate, når det er en billig kina produsert faceplate som de har importert for 30-50 kr stk, så er det vanvittig å ta 300 kr for den! Lenke til kommentar
perkforr Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 modnet er en dårlig side :\sykt overprisa! kommer ikke inn på siden her på skolen, men jeg syns jeg kan huske at de tar 300 kr eller noe for sort faceplate, når det er en billig kina produsert faceplate som de har importert for 30-50 kr stk, så er det vanvittig å ta 300 kr for den! Du har nok rett. Da ville jeg gått for ebay. Norske krona er fremdeles sterk så det er bare å handle til det ryker av visa kortet Lenke til kommentar
Kjeksmestern Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Ebay er det absolutte valget for slikt utstyr, har importert både Forza 2-faceplate og PGR3-faceplate fra USA. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå