Gå til innhold

Er PC'n rask nok for starcraft?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tror kanskje han mener Starcraft 2

Leste du ikke førstepost?

Til topic; Ja den duger. Spilte det på en lignende maskin for 1 et år siden funket som kniv i smør.

Oi faen overså at det stod broodwar, men ja den funker!:D

Endret av haffi
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3
Har ikke bedt om noen crack jeg. Problemet er at maskina jeg skal sette spillet inn i ikke har cd-rom innebygget(er ultraportabel). Da vil jeg heller ha crack, så jeg slipper å drasse rundt på ekstern dvd-spiller! ;)

Med den nyeste patchen så slipper du å bruke CD for å spille, det gjelder også forsåvidt alle Blizzard spill, Diablo 2, Warcraft 3 etc.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-aNZFa3
Evt. kan du registrere cd-keyen din hos Blizzard og laste det ned til laptopen, da trenger du ikke cd for å legge det inn. :)

Så man kan det ja. Takk visste ikke det jeg :)

Endret av Slettet-aNZFa3
Lenke til kommentar

Minner om

#8: Det er forbudt å komme med informasjon som kan lede til piratvirksomhet. Det er også forbudt å stille spørsmål som vil føre til informasjon som kan føre til piratvirksomhet, som f.eks. spørsmål etter CD-keys, no-CD-cracks og hvor man kan laste ned warez. Dette omfatter også spørsmål om hvordan bruke warez du har lastet ned fra nettet, samt diskusjoner om piratkopier og dets innhold.

Dere er herved advart. Utvikler dette seg videre blir det reaksjoner.

(Og som vanlig skal ikke denne posten kommenteres i tråden)

Endret av cyclo
Lenke til kommentar
Tror kanskje han mener Starcraft 2

Haha, jeg er da ikke så borte at jeg tror at en ultraportabel fra 2000 vil spille et av de tyngste spillene i 2008(eller var det 2009?)

Stacraft 2 blir nok ikke et av de tyngste spillene nei. Spillet er faktisk laget så det skal kunne spilles på svakere PC'er.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...