raWrz Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 tittelen sier alt Lenke til kommentar
ilovebrownies Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det finnes en rekke forskjellige torrent klienter der ute, og hvilken som er best er smak og behag. Til Windows ville jeg anbefale uTorrent og til Linux bruker jeg Deluge. Lenke til kommentar
Nickless Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 uTorrent, NO doubt! Lenke til kommentar
WD40 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 uTorrent, NO doubt! Enig Lenke til kommentar
Braekke Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 uTorrent, så klart Lenke til kommentar
Skagen Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Henger meg på de andre. µTorrent er klart den beste jeg har prøvd. Den er svært effektiv med ressursene, og den er veldig enkel i forhold til en del andre klienter, uten at jeg vil påstå dette er negativt med µTorrent. Tvert i mot; µTorrent har kun den nødvendige funksjonaliteten jeg faktisk trenger. Lenke til kommentar
kakesjef Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Har egentlig hatt dårlig erfaring med uTorrent, så jeg liker Vuze(tidligere Azureus) veldig godt. Lenke til kommentar
raWrz Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 er det noe forskjeld mellom bittorrent og utorrent? Lenke til kommentar
ilovebrownies Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Har ikke prøvd BitTorrent selv, men noe av det fine med uTorrent er at det finnes en versjon som du ikke trenger å installere, og det krever veldig lite systemresurser. Lenke til kommentar
Mevon Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Enig i de fleste andre her. Av de torrentprogrammene jeg har prøvd så liker jeg uTorrent best. Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg foretrekker Bitlord. Enkelt og greit program. Andre jeg har prøvd har ikke fallt i smak, av forskjellige årsaker. Lenke til kommentar
hlnd Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Har ikke prøvd BitTorrent selv, men noe av det fine med uTorrent er at det finnes en versjon som du ikke trenger å installere, og det krever veldig lite systemresurser. Tror forresten også det eneste varianten man installerer gjør er å opprette ei uTorrent-mappe i programfilene og kopiere inn uTorrent.exe. Kanskje noen registeroppføringer som endres, i alle fall hvis man velger automatisk oppstart med windows. Sjekker du mappa i programfilene (%PROGRAMFILES%\uTorrent), finner du nok bare uTorrent.exe Ellers er uTorrent så og si det letteste programmet du finner for torrent-nedlastning, og hvis du ikke har behov for noe annet, ser jeg ingen grunn til å velge noe annet. Lenke til kommentar
Akidon Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Har egentlig hatt dårlig erfaring med uTorrent, så jeg liker Vuze(tidligere Azureus) veldig godt. Problemet med Vuze er at det må konfigureres ordentlig. Viss ikke er det bare fjas. Men setter man det ordentlig opp er det helt klart det beste jeg har prøvd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå