- Blaster - Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg lurer på om det finnes noen fulltower som er stilige orginalt. Jeg er litt lat av meg så jeg gidder derfor ikke modde det noe enormt. Jeg skal ha hjemmelaget vannkjøling i det så mitt PC-65USB blir litt i minste laget. PS. Jeg har ikke råd til LianLi PC75-USB. Alle forslag mottas med takk. Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Ta en titt på www.microplex.no og www.3dfxcool.no Mange stilige der. Eller har du sett der, kanskje? Lenke til kommentar
- Blaster - Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Har sett der. De eneste fulltowerene de har er Chieftech, og det er jeg lei av. Lenke til kommentar
jst_productions Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Kjøp image & shapetek. De er gigantiske og stilfulle. Lenke til kommentar
- Blaster - Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 De er jo stygge!!! Lenke til kommentar
Xell Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Microplex har andre fulltower enn Chieftec. Blandt annet LianLi. Lenke til kommentar
- Blaster - Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Jeg har ikke råd til LianLi fulltower. Det koster jo opp mot 3000kr. Lenke til kommentar
Xell Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Du får LianLi Fulltower fra 1195,- Du kan jo ikke regne med at du får stilige designer kabinetter til samme prisen som et enkelt chieftec. Lenke til kommentar
- Blaster - Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 Kan du linke til det LianLi fulltoweret til 1195kr? Lenke til kommentar
Xell Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7USB Lenke til kommentar
Ripper overclock Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7USB Det minste fulltoweret jeg har sett da, men... Lenke til kommentar
Xell Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 alle produsentene legger forskjellig ting i hvordan de grupperer kabinettene, men hvis du kikker litt rundt, så er det dette de fleste kaller fultower. Hvis det er servertower du er ute etter så får du si det da vettu Lenke til kommentar
Anders Leipsland Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 alle produsentene legger forskjellig ting i hvordan de grupperer kabinettene, men hvis du kikker litt rundt, så er det dette de fleste kaller fultower. Hvis det er servertower du er ute etter så får du si det da vettu jaha? Hvem kaller det der et fulltower, bortsett fra microplex da? Du kan jo selv se hva Lian-Li mener De skriver nemlig bigtower på PC70. Ser som regel betegnelsen midi/supermidi på disse jeg. Lenke til kommentar
radivx Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 60 Serien er Midi i følge Lian Li selv... men folk kaller dem fulltower.. kansje lian li er litt store midi towre, slik som chieftec? Lenke til kommentar
asdfteam Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Har et Lian Li PC65USB nå, det er jo Midi, men syns det har vel så stor plass som mitt gamle store Aopen HX08. 5 avkjølte harddiskplasser, 3 plasser for floppy osv (men kjølige harddisker kan kanskje stå der dem også), 4 plasser for 5 1/4 tommers enheter. Og god plass til hovedkortet (kabinettet er bredt og dypt). Er nok litt knapt hvis man skal ha full vannkjøling eller sånn, men... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå