Gå til innhold

Orginalt stilige fulltower

Anbefalte innlegg

Jeg lurer på om det finnes noen fulltower som er stilige orginalt. Jeg er litt lat av meg så jeg gidder derfor ikke modde det noe enormt.

Jeg skal ha hjemmelaget vannkjøling i det så mitt PC-65USB blir litt i minste laget.

PS. Jeg har ikke råd til LianLi PC75-USB.

Alle forslag mottas med takk.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

alle produsentene legger forskjellig ting i hvordan de grupperer kabinettene, men hvis du kikker litt rundt, så er det dette de fleste kaller fultower. Hvis det er servertower du er ute etter så får du si det da vettu ;)

Lenke til kommentar
alle produsentene legger forskjellig ting i hvordan de grupperer kabinettene, men hvis du kikker litt rundt, så er det dette de fleste kaller fultower. Hvis det er servertower du er ute etter så får du si det da vettu ;)

jaha? Hvem kaller det der et fulltower, bortsett fra microplex da? :) Du kan jo selv se hva Lian-Li mener ;) De skriver nemlig bigtower på PC70.

Ser som regel betegnelsen midi/supermidi på disse jeg.

Lenke til kommentar

Har et Lian Li PC65USB nå, det er jo Midi, men syns det har vel så stor plass som mitt gamle store Aopen HX08.

5 avkjølte harddiskplasser, 3 plasser for floppy osv (men kjølige harddisker kan kanskje stå der dem også), 4 plasser for 5 1/4 tommers enheter. Og god plass til hovedkortet (kabinettet er bredt og dypt).

Er nok litt knapt hvis man skal ha full vannkjøling eller sånn, men...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...