T-Juice Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei, jeg skal selge min ett år gamle Acer Aspire 5920g. Og i den forbindelse har jeg en del spørsmål som dukker opp nå jeg skal reformatere min Acer. Håper noen har erfaring med reformatering av bærbare pcer og aller helst nevnte Acer maskin og kan svare meg på noen spørsmål. Jeg har lest på diverse forum at jeg ved oppstart av maskinen kan trykke "Alt + F10", og at vista da vil bli liggende igjen på maskinen, noe som jeg håper siden vista var ferdig innstalert på maskinen når jeg kjøpte den og det ikke fulgte med noen cd. Videre har jeg lest noe om en "recovery-cd", men har fått inntrykk av at den ikke er nødvendig på de nyere modellene av Acer Aspiresiden man som nevnt tidligere har "Alt + F10" alternativet. Noen som vet om dette stemmer? I tillegg til dette lurer jeg på dette med drivere. Blir alle driverene settet når jeg reformaterer? Og i så tillfelle er det noe problem å få disse innstalert på ny og få de til å virke om jeg laster disse ned på en minnepenn i forkant? Er det ellers noe jeg burde være ops på under reformatering? Håper på snarlig svar og kan ellers legge til at jeg ikke er særlig datakyndig og kansje må ha noe inn med teskje. - Mvh, T-Juice. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå