Nektard Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Rock Hard har mer hold enn Strong Hold og er i mine øyne vanskeligere å forme med. Ja er umulig å forme med, river bare av deg håret Lenke til kommentar
MangaHalo9 Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Dax rød er ganske bra, men er helt jævlig å få ut av håret Lenke til kommentar
Nektard Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Hørt mye guffent om wax ass:P Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Dax ødelegger håret ditt. Jeg er evig skeptisk til hår produkter man får kjøpt på kles- og matbutikker. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Hvilken American Crew boks burde jeg velge viss jeg vil ha håret ganske bustete, pluss at det burde ha veldig bra hold. Trenger ikke noe glans osv. Lenke til kommentar
Andylfc Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Sebastian Crude Clay er noe fet og ganske dyr, men til dags dato har jeg ikke funnet en voks som gir bedre resultat på mitt hår! Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Sebastian Crude Clay er noe fet og ganske dyr, men til dags dato har jeg ikke funnet en voks som gir bedre resultat på mitt hår! Har du noe tips til hvor jeg kan få tak i Crude Clay? Internett eller en butikk? Lenke til kommentar
-Shark- Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 H&M sin Gelwax, ingen over ingen ved siden.... Utrolig god til en billig penge. Har flere produkter stående på hylla, ala Renati boks med orange lokk,Fudge hairshaper etc. Men ingen av de er på langt nær så god som Gelwaxen. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Det jeg hater med gelwax er: Tror ikke det er et veldig bra produkt for hodet, pluss at Gelwax lukter såpe Bruker ID Hair nå, og den funker bra Lenke til kommentar
MangaHalo9 Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Gelwax er ganske bra hvis du tar en utrolig stor mengde, i tilegg lukter den ganske udigg Lenke til kommentar
toy_man Skrevet 26. september 2008 Del Skrevet 26. september 2008 Mange frisører brukte dax før, men ikke nå lengere. Rart? Hahaha Men til topic Mange har nevnt renati. Bruker dem selv akkurat nå. Men har litt langt hår. Tror ikke renati holder noe bra med tanke på at du skal ha på lue osv Men brukte Black & White når jeg hadde kort hår. Funket bra. Har tenkte å bytte ut den med renati. Se om den funker på langt hår også. Hehe Lukt hmm kan ikke huske så godt. Mener den lukter litt, men det overlever du Lenke til kommentar
Nukem Skrevet 29. september 2008 Del Skrevet 29. september 2008 Dax ødelegger håret ditt, er ikke uten grunn at det sitter igjen 1kg hår i henda når du har gnidd den inn. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå