Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 jeg trenger en eller annen hårvox for kort hår. den bør ikke lukte som noe som er alget for damer, og bør holde selv om jeg har hatt lue på meg eller har sovd. Lenke til kommentar
Nukem Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Tørr jeg spørre hvorfor den må holde etter du har sovet? Dusj etter du har sovet, og lim in voksen. Men sånn bortsett fra det, kan du gå til frisøren din. kjøp Renati rock hard. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-T9cKWhDpN0 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Tørr jeg spørre hvorfor den må holde etter du har sovet?Dusj etter du har sovet, og lim in voksen. Men sånn bortsett fra det, kan du gå til frisøren din. kjøp Renati rock hard. etter eg har sovd var kanskje et dårlig eksempel, men om jeg har hette eller lue på meg så syntes jeg at voxen bør holde. Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Renati Strong Hold eller Renati Rock Hard burde funke . Vet egentlig ikke hva som er forskjellen likevel om jeg har brukt begge flere ganger, utenom at Strong Hold er 20 kroner billigere. Endret 16. september 2008 av KnewtFan Lenke til kommentar
thrice Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Sebastian Crude Clay. Etter min erfaring forsvinner det kun etter en dusj, men nå går jeg ikke lenge uten og dusje heller. Endret 16. september 2008 av thrice Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg begynte nettopp med Renati Strong Hold og føler jeg har funnet det perfekte produktet for hår. Jeg har selv langt hår, og hvis det funker bra for meg burde det hvertfall funke for deg. Jeg fant bare nylig ut at dette ikke er den sterkeste til Renati, noen som har rock hard og de aller sterkeste her? Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Jeg begynte nettopp med Renati Strong Hold og føler jeg har funnet det perfekte produktet for hår. Jeg har selv langt hår, og hvis det funker bra for meg burde det hvertfall funke for deg. Jeg fant bare nylig ut at dette ikke er den sterkeste til Renati, noen som har rock hard og de aller sterkeste her? Jeg har for øyeblikket Rock Hard, men vet ikke hva som er forskjellen . Lenke til kommentar
Angeleno Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Rock Hard har mer hold enn Strong Hold og er i mine øyne vanskeligere å forme med. Lenke til kommentar
Keiseren av Grønland Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Bare synd det er så jævlig små krukker. Hvorfor skal de være så små liksom. Kunne gjerne trengt en halvkilo sånn at jeg har det ett år eller lenger. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Sikkert fordi hår produkter går ut på dato hvis de er åpne lenge, eller så går jeg utifra. Lenke til kommentar
B25S Skrevet 20. september 2008 Del Skrevet 20. september 2008 American Crew hårvoks med grønn ring på ftw. Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Sebastian Crude Clay. Hvordan er lukten? Kan ikke fordra Renati på dette feltet. Lenke til kommentar
thrice Skrevet 21. september 2008 Del Skrevet 21. september 2008 Den lukter nesten ingen ting. Lenke til kommentar
TurboHolte Skrevet 22. september 2008 Del Skrevet 22. september 2008 Renati funker bra! Lenke til kommentar
mau5trap Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Renati. Holder utrolig lenge, lett å forme og lukter godt. Koster en del, men det er verdt det! Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Tørr jeg spørre hvorfor den må holde etter du har sovet?Dusj etter du har sovet, og lim in voksen. Men sånn bortsett fra det, kan du gå til frisøren din. kjøp Renati rock hard. Han skulle ha noe som ikke lukta. Renati rock hard og strong Hold Lukter verre enn hestemøkk! Selv bruker jeg Renati Paste men er kanskje ikke så bra viss du har kort hår Den lukter vertfall ikke Lenke til kommentar
Tmz Skrevet 23. september 2008 Del Skrevet 23. september 2008 Bruker renati og synes den holder seg veldig bra, lett å fikse håret og jeg har ihvertfall fått masse bra tilbakemeldinger på håret mitt av jenter, renati lukter også jævli digg. Lenke til kommentar
Vertical^ Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Funker Crude Clay viss man vil ha ganske bustete hår? Og fant viss en ny som heter "Sebastian Xtah Roxx" Noen som vet om denne er bedre enn Crude Clay. Og: gikk på balsam.no og fant Sebastian produkter.. Der het ikke den ene "Sebastian Xtah Crude Clay", men "Sebastian Xtah Cy-Clone" Er det noen forskjell? Link:Balsam.no med Sebastian produkter Lenke til kommentar
thrice Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 Jeg går utifra at forskjellig navn betyr forskjellig produkt, ja. Du kan buste til håret så mye du vil. Lenke til kommentar
jocha Skrevet 25. september 2008 Del Skrevet 25. september 2008 loreals studio remix, + lukter deilig;) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå