Swe Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 (endret) Forester blir for gubbete og høy, vil ha noe med skikkelige kjøregenskaper. Accord leder an enn så lenge... Er det den nye Foresteren du har sett på da? Som fås med samme hyggelige dieselmotor som Legacy/Outback? Den er faktisk ganske snerten om jeg skal si det selv, om enn med et litt kjedelig interiør den også... Den er større enn forgjengeren, og bør i hvert fall ha rikelig med plass i høyden. Personlig tenker jeg å titte på den så snart den kommer med litt kraftigere dieselmotor (hvilket jeg håper den gjør...) og automatgir. Endret 17. september 2008 av Swe Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 --- snips ---Accord leder an enn så lenge... Jeg er 191, og den gamle Accorden var for lav foran for meg. Har ikke sett på den nye ennå. Lenke til kommentar
rublings Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Forester blir for gubbete og høy, vil ha noe med skikkelige kjøregenskaper. Accord leder an enn så lenge... Er det den nye Foresteren du har sett på da? Som fås med samme hyggelige dieselmotor som Legacy/Outback? Den er faktisk ganske snerten om jeg skal si det selv, om enn med et litt kjedelig interiør den også... Den er større enn forgjengeren, og bør i hvert fall ha rikelig med plass i høyden. Personlig tenker jeg å titte på den så snart den kommer med litt kraftigere dieselmotor (hvilket jeg håper den gjør...) og automatgir. Var den nye jeg mente. Enormt mye bedre design på den. Enig med interiøret, veldig stusselig. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 --- snips ---Accord leder an enn så lenge... Jeg er 191, og den gamle Accorden var for lav foran for meg. Har ikke sett på den nye ennå. Da har jeg sett på nye Accord: Takhøyden foran er meget bra, med setet i bunn var det 5-6 cm til taket for meg. Setene hadde god støtte i ryggen, men jeg synes sitteputen var litt kort, og lårstøtten var ikke særlig bra heller. Setet har heve/senke-mulighet, men når man senker bak, følger fronten litt med ned også. En vippemekanisme ville gitt bedre lårstøtte. Jeg merket også at når jeg lente meg bakover i førersetet, var det noe som slarket litt i hele konstruksjonen/justeringsmekanismen. Bak var takhøyden overraskende dårlig, og benplassen var middels for bilstørrelsen. Var også innom VW på veien hjem og så på Passat. Den er slett ikke verst, ikke fullt så god takhøyde foran som Accord, men mye bedre seter (sitteputen, altså), og god takhøyde også bak. Benplassen opplevde jeg som ganske lik. Nå får du Highline med 4Motion for bare 9900 ekstra også! Lenke til kommentar
Shelby2008 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 Da har jeg sett på nye Accord: Takhøyden foran er meget bra, med setet i bunn var det 5-6 cm til taket for meg. Setene hadde god støtte i ryggen, men jeg synes sitteputen var litt kort, og lårstøtten var ikke særlig bra heller. Setet har heve/senke-mulighet, men når man senker bak, følger fronten litt med ned også. En vippemekanisme ville gitt bedre lårstøtte. Jeg merket også at når jeg lente meg bakover i førersetet, var det noe som slarket litt i hele konstruksjonen/justeringsmekanismen. Bak var takhøyden overraskende dårlig, og benplassen var middels for bilstørrelsen. Var også innom VW på veien hjem og så på Passat. Den er slett ikke verst, ikke fullt så god takhøyde foran som Accord, men mye bedre seter (sitteputen, altså), og god takhøyde også bak. Benplassen opplevde jeg som ganske lik. Nå får du Highline med 4Motion for bare 9900 ekstra også! Passat har jeg kjørt og det er sikkert en god bil, men i mine øyne fremstår den som et stort gjesp i forhold til Accorden. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå