Gå til innhold

Kjøpt ny pc, skeptisk i ettertid..

Anbefalte innlegg

Hei!

Jeg har kjøpt meg en "ny" bruktpc fra finn.no. Jeg er litt rusten på hva som er bra å ikke fortiden,så håper dere kan hjelpe meg litt... Annonsen er litt lang men håper dere tar tid til å lese gjennom å svare meg på følgende spørsmål: Er denne pc'n værd 4500 kr ? Og er det en pc som duger til det meste, da tenker jeg på bl.a spill av crysis i "perfekt" kvalitet,utbyggingsmuligheter eventuelt hva jeg kan bytte ut slik at denne blir bedre?

Her er annonsen:

Selve maskinen er bare spekket med gode kraftige komponenter. Vi kan starte med kabinettet: Det er designet for max luftgjenomstrømning for å kjøle komponentene slik at de yter bedre og er stabile som fjell! Skjermkortet er som nevnt tidligere ett Geforce 8800 skjermkort og det er gigantisk i forhold til de skjermkortene man får i maskinen hvis man kjøper på stor kjedene. Dette skjermkortet fungerer perfekt til alt av spill, videoredigering og 3D jobbing da det støtter DX10.

Man får en utrolig grafikk når man jobber med dette skjermkortet. Spilleentusiaster vil bli overrasket over realitetsnivået.

Prosessoren gjør ingen skam på maskinen den heller. Her er det valgt bland de kraftigste dualcore prosessorene til AMD og denne prossesoren leverer massevis med cpu kraft til alt av oppgaver. Den er default på 3.0 ghz i dualcore!! Det vil si at det er to prossesorer som står å spyr ut cpu kraft til Pcen og hver av dem på 3.0 ghz..Snadder!!!

500 gigabytes med harddisk skal godt gjøres å fylles opp med det første. O g skulle det være forlite så følger en totalt ubrukt 500 gigabtye extern hardisk til ekstra lagring og backup.

3 gigabyte RAM holder i massevis for alt av oppgaver som tenkes kan. Dette sikkrer lynraskt arbeid med store filer og spill.

Alt av programmmer er ferdig installert og maskinen er nyformatert. Microsoft office 20007 og Avg antivirus også.

Venter spent på svar. Hilsen Tom

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...