hernil Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei. Er ikke helt sikker på om denne skulle her eller i annet om programvare, men det er jo tross alt et bildebehandlingsprogram det er snakk om og det er nok her det finnes folk som kan svare meg. Problemet er rett og slett at jeg ikke får til å lage en ramme (eller border som det heter på engelsk) rundt en tekstboks. Syns dette er veldig rart da det er en ganske elementær ting å gjøre i et sånt program, men på en annen side så har Adobe en litt annen måte å gjøre ting på enn Microsoft og en del andre programvareprodusenter så det kan godt være at det er jeg som tenker feil og rett og slett ikke finner det. Noen tips? Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Søk i hjelp etter Stroke. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Sikkert jeg som feiler totalt, men jeg får en slags ramme rundt bokstavene. Er ute etter å ha den på selve "boksen". Er fortsatt ganske ny med CS3 og ikke minst med illustrator, det er en annen måte å tenke på enn med MS produkter. Lenke til kommentar
Torbjørn T. Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Då er nok teksten markert. Reknar med at om du vel sjølve boksen, so får du stroken rundt boksen. Lenke til kommentar
hernil Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 Der gikk det ja, er forskjell på Selection tool og Direct selection tool. Virket unødvendig tungvint, men det gikk da til slutt. Takker for hjelpen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå