AndersT2 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 En jeg kjenner har problemer med maskinen sin som har ett Nvidia 9800 GX2 skjermkort i seg. Må dette kortet ha aktivert SLI i driver for å fungere fullt ut? Hva kan gjøres når man ikke kommer inn i driveren? Får feilmelding når man prøver å gå inn der. Har prøvd å legge inn drivere på nytt, og det samme skjer igjen. Lenke til kommentar
Nostalgisk Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) det tror jeg faktisk, har sett folk som har SLI aktivert på nvidia controlpanel. som sagt på flere andre tråder rundt her så er 9800GX2 en integrert SLI av 2 nedklokka 8800GTS (g92) 512mb. driverfeilen var litt rar,men forekommer har hatt sånn selv. da hjalp deg for meg å legge inn en annen driver(enten eldre eller nyere driver fra nvidia) dersom den du allerede har ikke funker skikkelig. Endret 15. september 2008 av SLIguy Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 16. september 2008 Forfatter Del Skrevet 16. september 2008 Vi la inn en nyere driver, og ingenting hjalp. Han var å snakket med Datakjeden som satte sammen PCen for ham, og de mente at skjermkortet kunne være ødelagt, eller minnet. Siden han har garanti på den så skal de sjekke den først. Lenke til kommentar
007CD Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Symptomet du beskriver lukter det samme problem som jeg hadde med ATi driveren når jeg gikk igang med 3850... Løsning? Driveren krevde .Net framework for å funke, så det kan hende det er noe sånt smått som mangler Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 17. september 2008 Forfatter Del Skrevet 17. september 2008 det kan vi prøve å teste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå