Duffo Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 hei alle sammans! hehe prøver meg på lita svensk LOL mnja..... kan vell starte da! Litt om HP Kill Squad: navnet står for Hellfire Peninsula Kill Squad og vi er en gjeng kompiser som bedriver med dette da..... ver lørdag, eller fredag om ikke mathias er på hytte tur så går vi i gruppe og dreper absolutt ALT vi kommer over i hellfire peninsula, til og med hords! heftig. vi er på en level nå at vi er klar for hellfire peninsula sine elite squad. men vår squad er bedre.... til og med elitene der tar vi om ikke jonas er tom for piler MEN vi er inget guild, vi er bare en group (gruppe) så vi starter det i smått..... vi befiner oss på stormreaver elite server og bedriver med dette da vær helg hva du trenger for å joine squaden vår: alder 10+ level 50+ du må være god i pwning og alltid være klar for hords (hordes?) ha got timing og skillz that killz alltid hjelpe hverandre i squaden (ikke andre noobs) jeg har teamt opp med kompiser min om noen husker han: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=613883&hl= han har gode skillz og er extra god Lenke til kommentar
jlek Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Yawn. Nok er nok, Duffo. In before fanbois arrive. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Enig. Og Lycan, spar deg for forelskelseskommentarene til dette trollet også. Endret 15. september 2008 av -Evolution- Lenke til kommentar
Lycantrophe Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Warlock vs. hunter var epic. Nok nå. Beklager, duffz, men nå forsvinner du. Endret 15. september 2008 av Lycantrophe Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 men noen som vil joine ? Lenke til kommentar
Duffo Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 CRY!! U WILL MISS ME!!! for hævlette u will miss me! Lenke til kommentar
DragonsHeaven Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jeez, håper dere blir eid. Lenke til kommentar
Alpakasso Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Kan denne tråden synke dypere? Lenke til kommentar
PSV Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Duffo tar en troll post og mislykkes med det. Admin tar en lock thread og hiver ut 2 aoe bans da tar duffo ett hint og forsvinner.. Sorry duffz. :/ Lenke til kommentar
Kuldesjokk Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Nå har Duffo mistet magien, han overdrev Lenke til kommentar
decophly Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Eneste jeg likte var den rosa hesten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå