nassewolfen Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Har noen her i forumet tenkt seg på Gamesphere 2003? www.gamesphere.no Er dette lanet å anbefale? Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Nei jeg skal ikke der. 2 grunner. For langt vekke. For dyrt. Lenke til kommentar
nassewolfen Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 to grunner til å dra på gamesphere: fet linje, kort vei til sverige! Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 gamesphere er et gamerlan.. så det er vel mest gamere der.. er man gamer så drar man dit. er man nerd drar man på tg! gamesphere er mye mindre enn tg og da.. og hamar er like nærme sverige som oslo.. edit: ja jeg skal på tg Lenke til kommentar
nassewolfen Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 tg har tapt seg med åra, altfor mye cs. når de atpåtil tauer inn gatas parlament, så synes jeg at tg har utspilt sin rolle. Lenke til kommentar
PeNtA Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 ikke dra inn at du missliker gp i denne tråden og da.. når det gjelder tg og cs så er jeg veldig enig.. altfor mye smågamere som drar på tg for å spille cs, og etter mitt synspunkt så har de missofrstått.. gs derimot er et gamerlan.. så de burde egentlig dra dit.. men..hvis du ikke liker at det er så mange gamere på tg, hva vil du da på gs å gjøre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå