Gå til innhold

Richard Wright er død.

Gjest Slettet-IBL5Pam9QB

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste dette på vg og dagbladet og en veldig tom stillhet kom over meg, da jeg er Pink Floyd fan delux , så er dette veldig trist, Mine tanker går til Familien hans og hans nærmeste, Og til Richard Wright : " Takk for mange fine sanger og stunder jeg har hatt mens sangene dine har vært på steroanlegget / 1 konsert "

RIP : Richard Wright - 28 July 1943 - 15 September 2008 - :cry:

Synd at verden har mistet en STOR helt og klassiker innenfor musikk,

nok en gang RIP

Lenke til kommentar

Visste ikke at mannen hadde kreft engang jeg, dette var utrolig trist å høre. :cry: En stor musiker er gått bort, Pink Floyd ville aldri vært det samme uten Ricks keyboard. Nå ser det dårlig ut for gjenforeningen jeg har gått og håpet på i flere år..

Hvil i fred Richard, og tusen takk for den fantastiske musikken du har gitt verden! Now you can have your "great gig in the sky"!

Lenke til kommentar

Stenges midlertidig for opprydning.

EDIT: Og der var tråden åpen igjen. Man går ikke inn i en minnestund (noe denne tråden kan anses å være) med nedlatende bemerkninger. Provokasjon og svar til dette er fjernet fra tråden og totalt 17 innlegg ble slettet.

Retningslinjene forteller følgende om saken:

#1: Brukere av forumet bes om å holde en høflig tone. Poster kan bli delvis eller fullstendig sensurert av moderatorer hvis de inneholder upassende språk som blant annet banning, flaming og/eller innlegg ment for å skape dårlig stemning. Tråder/poster åpenbart ment for å provosere eller støte andre stenges/slettes med begrunnelse. Dette gjelder også i private meldinger.

#2: Vær saklig og høflig når du argumenterer for noe. Dette gjør at andre oppfatter deg mer seriøst. Du får lov å mene hva du vil om en sak, men dersom dine meninger er svært kontroversielle bør du holde dem for deg selv for ikke å skape krangel.

Kommentarer til moderering gjøres via PM og ikke i tråden.

Endret av cun
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...