Gjest Slettet-IBL5Pam9QB Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Richard Wright, kjent som keyboardist i Pink Floyd døde i dag etter å ha fått diagnosen kreft nylig. Trist. Ser jammen verre og verre ut for en Pink Floyd-gjenforening. Lenke til kommentar
Kakofoni Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Leste dette nå nylig selv. R.I.P! Lenke til kommentar
Alhe Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Shine on, Richard! Du har gledet mange med ditt fantastiske arbeid, Pink Floyd er kanskje et av få band folk fortsatt hører på om 100 år? Lenke til kommentar
someOen Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Kvil i fred. Pink Floyd var virkeleg verdens beste band. Lenke til kommentar
JallaMario Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvil i fred. Pink Floyd var ett fantastisk band. Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Skulle akkurat til å lage samme tråd, så såg eg denne. Fyfaen så trist. Eg som var på leiting etter å finne ein Gilmour, Wright-konsert, men no blir det nok lenge til sjølv Gilmour kommer til å ha nokon konsert i det heile tatt. Kvil i fred Richard Wright! Lenke til kommentar
xersess Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Håper Gilmour skriver ein flott hyllest som han speler for meg på konsert Lenke til kommentar
Badering Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Uff, dette er jo forferdelig trist. Richard Wright var en utmerket artist, og har bidratt stort til at mesterverk som Us and Them og ikke minst Echoes er blitt til. Han har selvsagt vært i skyggen av Gilmour og Waters, men hans bidrag til å definere sounden til verdens beste band er store. Jeg har desverre ingen kjennskap til hans solokarriere, dog. R.I.P. Lenke til kommentar
ultimatedeskjet Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Trist å høre, 65 er ingen alder. Flott å mindes med The Great Gig in the Sky. Lenke til kommentar
Mr. Fiskum Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Wright var bare så sykt flink, pink floyd ville alldri vært det samme uten han. Må sette meg ned å se live at pompeii, echoes. R.I.P Endret 15. september 2008 av Mr. Fiskum Lenke til kommentar
olegunnaro Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Huff, og jeg som hadde gleda meg til en eventuell gjennforeningskonsert med Pink Floyd. Richard Wright vil bestandig huskes gjennom musikken til Pink Floyd. (Og sikkert hans solo-kariere, men har ikke oversikt over det) "And I am not frightened of dying, any time will do, I don't mind. Why should I be frightened of dying? There's no reason for it, you've gotta go sometime. I never said I was frightened of dying." Lenke til kommentar
DanielvanSand Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Nok en pioneer har forsvunnet Lenke til kommentar
morslilleole Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Leste det først nå. Utrolig trist, enda en legende er død=( Lenke til kommentar
Gjest member-101642 Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 (endret) Wright var virkelig stor. Jeg har brukt mange timer, døgn og uker til å lytte til musikk han har medvirket til å lage. Synd at han gått bort. Hvil i fred. Endret 16. september 2008 av member-101642 Lenke til kommentar
Silchas Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Veldig trist det her ja. Hvil i fred Lenke til kommentar
kaiern Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Utrolig kjipe greier. Wright var en fantastisk flink fyr =| Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå