torboe Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Her er et bildet jeg tok til et fotoprosjekt på skolen. Er fortsatt ganske fers innen fotografering så jeg trenger en del veiledning:) All mulig respons mottas med takk Endret 15. september 2008 av torboe Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Fin stemning i bildet, men dessverre skjev horrisont.... Etter min mening er det også litt mye himmel.... Edit: Fjern støvkorn..... Endret 15. september 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
vibsta Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Ville hatt mer blåfarge i bilde for å få litt kaldere følelse. Rettet opp skjevheten. Stovkornene og "rusket" i forgrunnen helt nederst trekker mye oppmekrsomhet. Bra potensiale i bildet dog, liker det skjeve skiltet i vannet Endret 15. september 2008 av vibsta Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Stovkornene og "rusket" i forgrunnen helt nederst trekker mye oppmekrsomhet. Det er ikke bare nederst i bildet det er støvkorn Lenke til kommentar
vibsta Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Stovkornene og "rusket" i forgrunnen helt nederst trekker mye oppmekrsomhet. Det er ikke bare nederst i bildet det er støvkorn Mente støvet over hele bildet OG det store rusket i forgrunnen som er såpass markant at jeg ville bare kuttet hele nederste cm av bildet, småstøvet kan lettere fjernes uten å fjerne noe av bildet... selv om jeg er enig i mye himmel så ville kuttet toppen også Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå