Atomics Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hyborian Insider #4 Videon viser blant annet: - Status - Feedback - Ymir`s Pass (pluss et 60+ dungeon) - Tarantia Commons - DX10 info Kos dere. Lenke til kommentar
Bruker-146784 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Unnskyld at jeg skrev feil Dette skal være diskusjon om age of conan osv tråden Endret 16. september 2008 av fantomena Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvorfor i all verden, Fantomena? Lenke til kommentar
Redalon Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Det at gress/busker beveger seg når du går på det, eller bruker spells rundt det er jo.. utrolig.. hvis de bare fikser litt generelle gameplay-problemer, ville alt vært bra Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Og der slo Fantomena til igjen med nok en kvalitetspost. Men det var en fin værmelding. Gleder meg. Lenke til kommentar
Hestvik Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Men satan dette så sinnsykt bra ut! Ymirs Pass så jo kort og enkelt genialt ut! Og siden jeg har en alt som hviler seg på lvl 50 for tiden, så skal jeg vente med å levle den til ymirs pass kommer ut Lenke til kommentar
Liquidant Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Men satan dette så sinnsykt bra ut! Ymirs Pass så jo kort og enkelt genialt ut! Og siden jeg har en alt som hviler seg på lvl 50 for tiden, så skal jeg vente med å levle den til ymirs pass kommer ut Nei, det skal du ikke. Du skal bruke de neste dagene på å booste barben din opp til 65+ så vi kommer a jour igjen på altene våre Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå