Gå til innhold

Hvorfor bryter msn og trilian nettforbindelsen min?

Anbefalte innlegg

Nå er det slik at hver gang jeg mottar en samtale i msn eller trilian så kuttes hele forbindelsen til nett. Utrolig irriterende om jeg ser webtv eller laster ned noe å måtte starte det på nytt.

Det har ikke hvert slik tidligere og jeg har ikke gjort noe nytt å maskinen som skal ha noe å si.

Noen som vet hva som gjør det og hvordan den kan ordnes? Utrolig irriterende.

Bruker msn 5 og sitter på ngt delta linje med netopia.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

har ikke bedre forslag enn at det er noe innstillinger i de respektive programmer som gjør det, men tror det hadde vært bedre om jeg ikke sa noe enn om jeg sa dette...

Sliter litt med det samme hos telenor, når jeg logger på msn så mister jeg kontakten med nettverket gjør du også dette?

Lenke til kommentar

Jeg har akkurat samme problem (verre med MSN enn med trillian). MSN, og Trillian bryter forbindelsen slik at jeg må slå av og på modemet og routeren for å få nettet tilbake. Dette er vistnok ett kjent problem med MSN nettverket og routere (ihvertfall med XP).

Lenke til kommentar
Jeg har akkurat samme problem (verre med MSN enn med trillian). MSN, og Trillian bryter forbindelsen slik at jeg må slå av og på modemet og routeren for å få nettet tilbake. Dette er vistnok ett kjent problem med MSN nettverket og routere (ihvertfall med XP).

Rart at jeg har gått i over ett år uten at dette har skjedd før. Kom på her en dag at det skjedde etter at jeg oppgraderte natopia`en....Har prøvd å degradere den uten at dette virket, for så å oppgradere den igjen...

Håper at det kommer en ordning på dette snart.

Lenke til kommentar

Ja hadde vært fint om det finnes en løsning på dette problemet. På Tweakxp.com stod det at msn får routere og kabel modemer til å disconnecte. Med trillian skjer det bare når jeg skriver veldig fort (under 1 sekunders mellomrom) så det er ikke så plagsomt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...