Nidhogg Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Vil ha tilbakemaldinger på siden min http://www.home.no/nidh0gg Lenke til kommentar
Rob3rt Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 Stygg, og stygg musikk. Altfor mørk, men til den sjangeren skal vel ting være mørkt? Uansett, jeg likte den ikke, ikke min smak i det hele tatt.. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 25. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 25. mars 2003 og skift font jah Hva var galt med fonten da? Hvilken font bør jeg bytte den ut med? Lenke til kommentar
magikern Skrevet 25. mars 2003 Del Skrevet 25. mars 2003 skal ikke uttale emg om designet, prøv deg fram og etterhvert blir du sikkert mer erfaren med det, men hva er poenget med å skjule html for IE brukere (ser den helt fint i alle andre browsere), alle forskjellige JavaScript som du har brukt endel av er hver for seg veldig trege og gjør siden din altså mye tregere og attpåtil er vel ihvertfall endel av dem helt unødvendige. Slå av capslock når du lager hjemmesider: A:visited { A:link { TEXT-DECORATION: u } A:active { TEXT-DECORATION: u } hvor fant du text-decoration: u; hvis du tenkte på det jeg tror så skal det være: text-decoration: underline; Lenke til kommentar
Meuchelmorder Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 hehey kul hjemmeside det der da Hvordan mekke du den satan greie som vises når du holder over linkene .. slik vil jeg å ha Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 vis kilde på siden min 8) Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 skal ikke uttale emg om designet, prøv deg fram og etterhvert blir du sikkert mer erfaren med det, men hva er poenget med å skjule html for IE brukere (ser den helt fint i alle andre browsere), alle forskjellige JavaScript som du har brukt endel av er hver for seg veldig trege og gjør siden din altså mye tregere og attpåtil er vel ihvertfall endel av dem helt unødvendige. Slå av capslock når du lager hjemmesider: A:visited { A:link { TEXT-DECORATION: u } A:active { TEXT-DECORATION: u } hvor fant du text-decoration: u; hvis du tenkte på det jeg tror så skal det være: text-decoration: underline; Hva hjelper capslok med da? Det der med java scripts var brae for å prøve ut litt nye ting Lenke til kommentar
magikern Skrevet 26. mars 2003 Del Skrevet 26. mars 2003 Hva hjelper capslok med da? capslock gjør at bokstavene blir STORE når du skriver, i større html og andre koder blir det fort veldig rotete med store å små bokstaver om hverandre, så da er det best å holde seg til små. Lenke til kommentar
Nidhogg Skrevet 26. mars 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2003 Hva hjelper capslok med da? capslock gjør at bokstavene blir STORE når du skriver, i større html og andre koder blir det fort veldig rotete med store å små bokstaver om hverandre, så da er det best å holde seg til små. Det er vel opp til hver enkelt :-? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå