Fear the Scare Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Jeg har en kompis som kjøpte bilen min for litt siden, og det som skjedde var: vi fikk start på bilen hos meg, og så dro dem hjem til seg, og han fikk ikke start på bilen hos seg selv. Hva kan være pro`blemet? jeg dro til han i dag, og det er ikke gløderen, eller tennpluggen... heller ikke intakket av bensin, bilen hoster, men får ikke ordentlig start... HVa kan det være, fint om jeg fikk svar i kveld.. Endret 15. september 2008 av Fear the Scare Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hva som skjer når du drar i startsnoren? Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 den hoster litt, men den får ikke ordentlig tak i når gløderne sitter i... Lenke til kommentar
vegham Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Sikker på at gløderen har nok batteri? prøv å gi mer gass når du prøver å starte den. Sjekk at luftfilteret ikke er tett. Lenke til kommentar
Raytee Skrevet 17. september 2008 Del Skrevet 17. september 2008 Er det snor starten som ikke får tak du mener? (Du kan dra i snoren uten at den tar tak i stemplet) Vist det er det kan du prøve og skru av snorstarten (ta den av forsiktig!) og vaske enveislagret som ligger 'under' snorstarten med noe rødsprit. Det ser ut som en slags mutter =P. Lenke til kommentar
Fear the Scare Skrevet 18. september 2008 Forfatter Del Skrevet 18. september 2008 nei, problemmet løste seg, var av alle rare grunnen tennpluggen-.-, selv om jeg så at det var svi rødt inne i pluggen... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå