von-schnellfahrer Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Etter en 12 timers gåtur i fjellheimen med fotoapparat på lørdag, ble det endelig mye tid til å leke med litt macrofotografering for første gang Valgte å gå på blomster, noe jeg ikke angrer på.. Ble i grunn fornøyd med dette bildet, håper derfor på litt tilbakemeldinger fra dere... PS! Kommer ikke som noe sjokk om det skulle komme klager på rammen, lagret derfor to verson på pcen Takker alle kommentarer... Lenke til kommentar
von-schnellfahrer Skrevet 15. september 2008 Forfatter Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Legger ut en uten ramme (samme blomst) slik at dere får sett en annen versjon også... Tar fortsatt i mot kritikk.... Endret 15. september 2008 av von-schnellfahrer Lenke til kommentar
kaian Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Dekorativt bilde av pen blomst. Det ser ut som om bildet er bedre fokusert enn man kan få inntrykk av, -forsøk litt forsiktig "uskarp maske", det vil gi bildet litt mer punsj. Jeg synes den rammen var i overkant fancy, -i tillegg så ser blomsten skarpere ut i rammen enn innafor, og det blir litt rart. Lenke til kommentar
Snirfle Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Jepp, dropp rammen. Det er så mye annet som skjer i det bildet at det ikke er nødvendig å forsterke det. Ellers synes jeg kanskje det kunne blitt litt lysere for det lile ekstra. Komposisjonen er bra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå