Gjest Guest_gjest_* Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hei Rotet med en jente jeg liker veldig godt på fest, og i rimelig beruset tilstand sier hun at hun er glad i meg, og at hun alltid har syns jeg har vært bra. Er dette noe hun sier fordi hun i fylla tør å si det hun mener, eller er det bare "fylleprat" ? Lenke til kommentar
Svenni212000 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hvordan i heite huleste kan vi vite det?? Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 (endret) Spørr hu nå om hu virkelig mente det hu sa. Stå på! Endret 15. september 2008 av Nopros Lenke til kommentar
shizz kebab Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 folk pleier ikke lyve selv om de har drukket.. men spør hun da;) Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Hei Rotet med en jente jeg liker veldig godt på fest, og i rimelig beruset tilstand sier hun at hun er glad i meg, og at hun alltid har syns jeg har vært bra. Er dette noe hun sier fordi hun i fylla tør å si det hun mener, eller er det bare "fylleprat" ? Eg er spent på svaret når du spørr henne rett ut i edru tilstand Lenke til kommentar
Rescue me Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Jeg tror hun mener det, man bruker ikke å lyve likavel om man har drukket. Lenke til kommentar
CCola Skrevet 18. september 2008 Del Skrevet 18. september 2008 Da sender du SMS: Duuuue..... Mente du... eh.. det du sa i helga? :blush: Eller. SMS: Være med på kafè? Så, NÅR hun sier ja, og dere er kommet dit, hinter du som faen til helga^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå