Cva Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Hello, jeg har fått et trojan horse virus. Jeg får opp Antivirus XP 2008 vært gang jeg skrur på pcen, og bakgrunnsbilde på pcen er bytte til et sånn virus scan opplegg. Har kjørt AVG osv men ingen ting fjerner den trojanern. Noen her som vet hvordan jeg kan fjerne det Antivirus XP 2008 og greine? takk til alle som gidder og hjelpe:) Lenke til kommentar
Programvare Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Post den her, eller få en mod til å flytte den. Lenke til kommentar
Tosha0007 Skrevet 15. september 2008 Del Skrevet 15. september 2008 Vil bare tilføya denne tråden her av Norbat https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=998167 Les den, her er ein kjapp instruksjon i korleis å bli kvitt det. Følg den så vil det nok ordne seg. Få gjerne ein moderator til å flytte tråden til underforumet Antivirusprogrammer og datasikkerhet Lenke til kommentar
cyclo Skrevet 16. september 2008 Del Skrevet 16. september 2008 Denne tråden var feilpostet og er blitt flyttet til riktig kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå